Nimiehdotuksia

Mä oon aatellu et miehen sukunimen antais. En oikeestaa o ees miettiny omaani vaihtoehdox. mun nimi olis vähä harvinaisempi mutta onnex veljellä on poika jatkamassa sitä :) ja täs vähä oon jo kosintaa ootellu ku mies jo vihjannu siihen suuntaan mut vielä ei o sormusta näkyny :D

Näittekö, kun tällä viikolla oli Iltalehdessä tai jossain juttua siitä, kuinka paljon on nimetty Suomessa lapsia julkkisten mukaan? Esim. Jaree, Eriniä, Rihannaa ja eri sarjojen ja leffojen hahmoja kuten Hermionea, Gandalfia jne. Me löydettiin tuon jutun kautta työnimi eli me odotetaan Gandalfiinaa :D ;D ;P

Juttu oli kertakaikkisen huvittava, enkä itse voi kuvitella antavani lapselle nimeä vain sen takia, että joku julkkis on sen niminen tai fanittaisin kovasti jotain leffaa tms. Gandalf on kuitenkin merkittävä hahmo ja meillä lapsen nimi tulee alkamaan G-kirjaimella ;)

Meillä ei oo puhuttu sanaakaan siittä että tuleeko uudelle tulokkaalle minun vai isänsä sukunimi, mutta toisaalta yleensähän lapset saa isänsä sukunimen niin loogistahan olis tietty antaa isänsä sukunimi. Mulla alkaa kohta nimikriisi painaa kun ei tiedä kumpi on tulossa (vaikka kaikki sanoo että on ihan poikamaha) :)

Ennen kuin tiesi sukupuolta oli alkuun mielessä vain tytönnimiä. Sitten oli jakso ku oli vaan pojan nimi. Nyt ku on aavistusta kumpi tulee ei oikeen keksi hyvii kuitenkaan, ku on tosi kyseessä :).

Täällä ainoa selvä asia on, että miehen sukunimi. Jospa joskus kaikki oltais saman nimisiä :) Etunimi on kyllä hirveen vaikee! Ei yhtään hyvän tuntuista vaihtoehtoa ole tullut esille. Päätös menee kyllä pitkälle syntymän jälkeen!

Takaisin