Nimi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Josefina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No on tosi ihania nimiä kaikilla! [:)]

Meidän tyttönenkin sai eilen nimen - teidän juliuksien ja juulioiden seuraksi meillä on nyt
Juuli Sade Eleanoora <3

Tuo Lumi on kyllä ihan huippunätti nimi! Mun kummitytöllä se on toisena nimenä ja sopii ihan ihanasti talvitytölle [:)]

Meidän tytsy on tosiaan Milma Aino minkä oon tainnu jo sanoakin.

Milma tulee äidin suvusta - joskus vuosisadan alussa isoisovanhemmilla oli tän niminen ottotytär, mutta itse en ikinä häntä ehtinyt tavata.

Aino tulee kans suvusta. Mulla ja miehellä oli/on molemmilla tän niminen isoäiti. Ja uskomatonta mutta totta myös sama sukunimi molemmilla Ainoilla. Niin ja lapsella on nyt sama sukunimi mikä on ollut mun äidin tyttönimenä. Mitenkähän hankalaa tulevaisuudessa on lapselle selittää tätä asiaa [:D] Mä menin itekki jo ihan sekaisin [:D][:D][:D][:D]

En mäkään tänne oo vissiin muistanu nimee mainita, vaikka se on ollu virallistakin jo pari kk.
Meillä siis Veera Annu Olivia.
Veeraksi sanottiin jo synnäriltä asti, kun nimi oltiin jo päätetty etukäteen. Ristiäisissä sitte paljastettiin loppuosa.
Mies olis eka halunnu Olivian ekaks nimeks, mut en suostunu. Sit se ehdotti Veera Oliviaa ja mä tungin sinne väliin Annun.
Annu oli siis edesmenneen äitini lempinimi ja jälkeenpäin kuultiin, että äitini on aikoinaan sanonut, että jos tulis vielä yks tyttö, siitä tulis Veera [:-].
Saattaa olla, että ite oon ton jossain kuullu, mut en kyl muistanu. Mut mies, joka Veeraa ehdotti ei asiasta taatusti tienny mitään.[:D]
Nyt siis tuli se neljäs tyttö <3

Takaisin