Nimi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Josefina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauniita nimiä kaikilla [:)]  Unna on hyvin kaunis nimi, samaten Ava nimi on yksi mun suosikeista [:)]

Heh, meillä on kissa wilma ja likkakaverini uuden miehen tytön nimi on wilma..
tooosi kiva [:D]

Te, joilla on useampia lapsia, niin laittakaahan heidänkin nimiä tänne! Olisi hauska kuulla koko sisaruskatraan nimet!

Unna on tosiaan nätti nimi mut niinku miu mainitsi myös mun yhen kaverin koiran nimi on Unna. Asuu muuten hesassa ja koira dopperi et ei Miu vaan olis sama? Heidän aiemman koiran nimi oli Fizz.

Mun veljen vanhimman tytön nimi on Aada Sofia, Veeti oli meidänki poika listalla silloin joskus, Sen mun ihanan boxun nimi oli Wilma, Ava on tosi kaunis nimi ja siitä ei olekkaan ketään tuttua tai eläintä tiedossa[:D]. Miehen siskon poika on Kasper ja Eetu on miehen pojan nimi. Kauniita nimiä kaikki ja jokaisesta lapsesta tulee aina ihan nimensä näköisiä[:D]. Se on jännä miten ajan saatossa käy niin, et sitä ajattelee et miten sitä edes ajatteli mitään muuta vaihtoehtoa. Et eihän tuo lapsi voi olla mikään muu. Ihan niinkuin mun veli on käynyt nimien kanssa vääntöä aina ihan ristiäispäivään asti et minkä nimen laitaavat. Ja nyt lasten nimet ovat heille juuri ne oikeat. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Mä en millään nyt tahdo keksiä hyvää toista nimeä. Antakaahan ehdotuksia erilaisia mikä sopis Siinan kanssa. H kirjaimella alkaa sukunimi.

H:lla alkaa meidän sukkari myös..

Hmm, meillä niminä onpi

Cristian kutsumanimi (Robert etunimi)
Cia Jade
Henna Sirena
Unna Milla

Siina Aliisa
Siina Mea.......

Ginessa: Alisa yhdellä ii:llä on listalla Se on ihan kiva. Mea mene ehkä liian lähelle mun omaa nimeä ku on yhden kirjaimen heitto[;)].

Ja Miu toi Minea on itseasiassa aikas kiva kans. Taidanpa oikeesti laittaa listalle Kiitos.

Nii

Eemi Samuel

Samuela on listalla nii olis vähä samanlainen veljen kanssa mut ku se ei oikein sovi mun suuhun. Listalla on vielä Matilda ja Ilona. Mut en osaa noista valita. Ja siksi olis kiva saada just tollasia uusia kivoja ehdotuksia. (en jaksais enää plarata nimisivuja netistä saati kirjoja).

Siina Emilia
Siina Amanda
Siina Josefiina
Siina Alina
Siina Sofia
Siina Emiliina
Siina Matleena
Siina Saranna
Siina Elviira
Siina Adalmiina
Siina Peppiina
Siina Vilhelmiina

Gazellelle myös kiitos[:)]. Peppiina, Vilhelmiina, Alina ja Emilia pääsivät myös listalle.

Pitäsköhän näistä jo päättää[;)]. Mullahan oli Helmiina ehdotuksena toiseksi nimeksi mut mies ei sitä hyväksyny. Mä luulen et mä annan sille listan näistä toisista nimistä ja se saa valita niistä sen mikä sit tulee toiseksi nimeksi. Mä sain päättää ekan.

meillä tuli pojan nimi uudelleen mietintään...nyt kun ollaan eletty pojan kanssa jo kohta kaks viikkoa ei hän enää ollenkaan mielestämme näytä siltä mitä nimeä olimme hänelle suunnitelleet...Ja tuo kolme nimeä tuntuu jotenkin kömpelöltä [8|] emmä tiiä...katotaan mihin sitten päädytään miehen kanssa...

meillä oli tosiaan tuo tytön nimi jo ihan valmiiksi mietittynä[:)] Nyt sitten onkin vääntöä ja kääntöä mikä pojalle nimeksi, meidän ylläri pojulle tuntuu olevan super vaikea löytää sopiva nimi, kun olaan aika erimielisiä nimistä mieheni kanssa[8D]
Katotaan nyt sitten miten käy..mä oon jo aika vahvoilla[;)]

Ihana nimi tuo Siina <3 ( mun sisko joka on 22vee, on Sina katriina..mutta lausutaan Siina) [;)]

Meillä vanhgemmat lapset on,

Joona Benjamin
Iina Juuli Jessica
Oona Jessi Janica
mun ehdotus kuopukselle olis nyt Hugo Matias[:D]
mies ehdottelee Samua, Veetiä ja Leeviä[:D]

Meidän poika sai tänään nimekseen Viljami Martti Mikael.[:)]

Tytölle mietittiin nimeä Vilja tai Lilja ja siitä sitten pojalle Viljami. Martti on pappani nimi. Mikael taas oli lapsuudessani naapurin vanhempi poika ja tykästyin jo silloin siihen nimeen.Aina oli barbie-leikeissä poikalapsi nimeltään Mikael.[:)]
Vauvan sukupuoli tiedettiin etukäteen ja nimi on ollut jo pitkään valmiina ja sopii poitsulle oikein hyvin!

ALKUPERÄINEN: gazelle

Te, joilla on useampia lapsia, niin laittakaahan heidänkin nimiä tänne! Olisi hauska kuulla koko sisaruskatraan nimet!

Meillä
Elina Henriikka
Leo Martin
Meri Mildred Eeva
ja
uusi neitimme
Lumi Vanilja [:D]

Meillä on ristiäiset 3.10 ja typystä tulee

Elsa June Baker

Hiukan väännettiin kättä kirjoitetaanko etunimi Els-ie vai Els-a, mää voitin [;)] Kivempi kun lapsen ei tarvitse aina selittää nimensä kirjoitusasua.

viljonka: ihanan nimen olet keksinyt tytöllesi! <3 itsekin jos olisin saanut tyttären niin nimeksi olisi tullut Lumi. Lumi Ilona.

lemppi, kiitos [:D]. Ihastuin Lumi nimeen, kun mieheni on ehdottanut sen ja Vanilja on minusta aika hauska ja söpö nimi myös. Mulla oli aika monta nimeä vaihtoehtoina, loppusuoralla, karsinnan jälkeen jäivät Lumi, Pinja, Minttu ja Tytti ja Lumi voitti [:D]. Muut nimet eivät jotenkin soi Lumin kanssa ja Vanilja tuli ihan vahingossa, mutta mielestäni kiva nimi [:D]

Vanilja on söpöllä tavalla todella hauska nimi! Hirmu vaikea oli itsekin miettiä että mikä rimmaisi Lumi nimen kanssa, silloin kun ei vielä tiedetty kumpi oli tulossa!

Ihania nimiä [:D]

Mun pikkuveljeni on Martti-Mikael [;)] ja tuo Lumi Vanilja.. tulee niin puhdas, valkoinen ja viaton mieleen.
Lumi olisi ollut nimi mistä itsekin olisin tykännyt, mutta ei mennyt miehelle läpi. Ja eipä tuo tyttö Lumin näköinen olekaan.

Takaisin