Nimi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Josefina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Josefina

Näppärä viestien naputtelija
Meidän tytölle on nyt nimi päätetty. Kovat oli neuvottelut miehen kanssa [:D] 
Koska mies ei halua että sitä kerrotaan vielä tutuille julkisesti, päätin että jaan sen sitten teidän kanssa! Oottehan te melkein enemmän ollut tässä raskaudessa mukana kun moni mun kaveri, hehe [:D]

Eli tytön nimeksi tulee:

Siiri Sofia Juliana  K.

Hauskaa nimestä tekee sen että kaikki nämä nimet oli meidän nimilistalla, ja siitä tietämättömänä ensin miehen äiti ehdotti nimeksi Sofiaa, ja minun äitin Siiriä.  Juliana on sitten taas miehen suvusta tuleva nimi. 

Tänne nyt sitten vaan lisää nimipaljastuksia  [:D]

Kauniita nimiä nuo molemmat! [:)]
Meidän pojan nimi pysyy salaisuutena ristiäisiin asti! kerron sen sitten...

Tytön nimeksi olisi luultavasti tullut Lilja ja toisiksi nimiksi ehkä Helmi ja Sofia (Helmi on äitini toinen nimi ja isomummoni oli Hilja Sofia.).[:)]

Meidän tyttäremme saa nimekseen Hulda XXX Vilhelmiina. Tuo XXX on vielä mietinnässä ja pieni "salaisuus" ja Vilhelmiina on molempien edesmenneiden äidinäitien toinen nimi. Kovasti teettää töitä tuo kakkosnimi.. [:D]

Tosi kauniita nimiä teillä [:)]
Mies oli meillä pitänyt tuosta Siiri-nimestä kans.

Minäkin pidän salaisuutta ristiäisiin asti, 12. syyskuuta saakka pitäisi malttaa... Kaksi ekaa nimeä on ollut olemassa jo kauan kauan, siitä asti kun aloin haaveilla että mulla olis joskus oma pieni tyttönen, kolmas nimi pyöriteltiin yhdessä [:)]

Pojan nimeksi olis varmaankin tullut Nooa, mutta se nimi jää nyt vielä säästöön...

Ah vihdoinkin ukko sai sanotuksi et se HYVÄKSYY mun nimiehdotuksen etunimeksi. Olen syntymästä lähtien tuskassa odottanut et mitä se sanoo ku mun mielestä ei mikään muu olis sopinu[:D]. Mut sen piti sit kuitenkin johonkin sanoa vastaan eikä hyväksyny toisen nimen ehdotustani. Tän päivän olen sitä pohtinut. Mut vielä ei ole yhtään valjennut.

Mekin päätettiin et nimi ei ole salaisuus mut ei sitä vielä mitenkään äänekkäästi julisteta julkiseksi saati sen enempää puhuta. Mut teille ihanille olen sen jo kerran ennekin kertonut eli meidän tyttö saa nimekseen

Siina

Juu erikoinen nimi juontaa juurensa Aleksiinasta. Ja erikoisuutensa takia todennäkösesti ton mun Jurvalaisen sitä piti hetki kakistella[:D][;)].

Mä olisin kans tykänny Siiristä mut mun veljen nuorimmaisella on jo se nimi.

Vai on Eemi sun mies Jurvasta? [:)] Täältä lähes naapurista: moon Seinäjoelta. [;)]

Ihana nimi tuo Siina! Tallilla kävi kerran sen niminen nainen, oikein oli mukava. [;)] Ihania nimiä muutenkin valittuna lapsosille!!!

Mirde: mun ukkoni on syntyny Jurvas mut asunu siellä vain aika lapsuudes ja opiskeluaikana. Kiva kuulla et jollakin oikeesti on se nimi[:D]. Löytyyhän niitä kastettuja mut järin paljoa.

Mä en mitenkään hakenut erikoista nimeä ja kaikki muut vaihtoehdot mitä paperilla oli, oli tuiki tavallisia. Mulle toi nimi vaan jostain syystä kolahti jo silloin ku sen ekan kerran jostain nimikirjasta luin. Ja tunne vain vahvistui kun sain tän möykkyläiseni syliin.

Meidän tytön nimi ilmoitettiin jo ajat sitten maistraattiin, nimiäisiähän ei ole sattuneesta syystä keretty/pystytty pitämään [:)]

Meidän prinsessasta tuli: Ada Sofia

meidän pojasta tulee hyvin suurella todennäköisyydellä Kasper Vilho Tapani, kaikki nimet löytyvät suvusta, Kasper minun ja Vilho sekä Tapani miehen [:)]

Veeti oli meilläkin listalla [:)] Se on tosi nätti nimi.

Kuten täällä muillakin ollut ihania nimiä vauvoille ja varmasti jokaisen nimi sopii kantajalleen hyvin [;)]

Meidän pikkumiehestä tulee Eetu Pertti Juhani. [:)] Elikkä niinku olen aikasemmin jo maininnut niin toi eka nimi ei tuu kummankaan suvusta mutta toinen nimi tulee mun isän mukaan ja kolmas nimi sit mun miehen mukaan. 

Meillä oli tänään ristiäiset ja pieni mies sai nimekseen Jasper Mico Julius :)

Ihania nimiä kaikilla :)

Meidän pojasta tulee aikanaan Niklas Ukko Viljami[:)] Kellekään ei nimeä vielä paljasteta paitsi minä täällä tottakai[;)]

Mun pojan vika nimi on kanssa Julius[:)]

Aattelin nyt, kun se on jo kelakortissakin tytön nimi..
että voin sen täällä sanoa...

Unna Milla Juulia

Ja tää päätös tehtiin heti vkiolla 16 kun sain tietää lapsivesipunktion tulokset

Kaikille tytöilleni ominaista tuo Juulia vimoseksi nimeksi..[:D]

Ihanan erikoisen nimen olet valinnut tytöllesi. Unna kuulostaa todella kauniilta [:)]

Takaisin