Nimi vauvalle

Ei mitään hajua nimestä vielä. Poikien nimiä listasin joku aika sitten ja näytin miehelle, mutta yksikään niistä ei kuulemma sytyttänyt. No kai se miettiminen on sitten ultran jälkeen helpompaa, jos saa tietää kumpi on tulossa.
 
Tämä nimiasia on kyllä haastava. Tytön nimestä olisi ollut jo yksimielisyys, Saga Sanna Johanna tai Aura Sanna Johanna (2 viimeistä sukujen perintönimiä, Johanna on periytynyt isoäidin ja äidin kautta minulle). Näiden lisäksi oli useita, jotka oli kivoja ja jotka olisin voinut kompromissina hyväksyä. Mutta pojalle ei mitään. :dead:Ja poika on tosiaan tulossa, se ilmeni jo Nipt:ssä. Lapsi saa melko tavallisen nen-päätteisen sukunimen, joten haluaisin persoonallisen etunimen, mutta ei mitään omituista kikkailunimeä tai itsekeksittyä väännöstä kuitenkaan.
 
Mitäs mieltä olette kun mies haluaisi jos tulisi poika niin nimeksi väännöksen meidän esikoistytön nimestä? Vain muutama kirjain eroa nimessä. Mua vähän vieraksuttaa:sorry:


Mies haaveili myös pojalle lähes sanaa nimeä kuin hänellä itsellään, yhden vokaalin erolla. Pojan nimestä ei tarvitse nyt toistaiseksi neuvotella, kun tyttö tulee.
Itse haluan, että lasten (tai lasten ja vanhempien) nimet eivät muistuta toisiaan. Yksi tytön lempinimistäni on liian lähellä esikoisen nimeä, joten en halua sitä (eikä se onneksi ole miehenikään ykkösvaihtoehto) .
Nämä ovat makuasioita ja onneksi makuasioissa jokainen on oikeassa :smug:.
 
Meillä pohdittiin eilen poikien nimiä miehen kanssa. Luulin keksineeni hyvän nimen, mutta mies ei oikein lämmennyt. Ei mullekkaan kyllä kelvannut hänen ehdottama nimi. Tästä tulee varmaan vaikeeta. :grin
 
Meil on etunimet valmiina molemmille. Myöskin tytölle aika vahva toinen nimi ehdotus. :)
 
Takaisin
Top