Olen itse natiivi englanninkielinen :)
Okei, no sittenhän se on helppoa ja luontevaa :) Kätevää lapsille, kun oppivat samantien 2 kieltä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen itse natiivi englanninkielinen :)
Vau! ootko ite siis muuttanut tänne vai kaksikielinen vai? Oon siis lukenut nyt kaikki syyskuisten ketjut läpi, ja sulta sattui muutama viesti olemaan.. niin tosi hyvää suomeakin kirjoitat. Ei oo pakko vastata ja toivottavasti ei tää kysely mitenkään loukkaaOlen itse natiivi englanninkielinen :)
Ei loukkaa :) mutta aloitetaanpas ketju asialle salaiselle puolelle niin kerron lisääVau! ootko ite siis muuttanut tänne vai kaksikielinen vai? Oon siis lukenut nyt kaikki syyskuisten ketjut läpi, ja sulta sattui muutama viesti olemaan.. niin tosi hyvää suomeakin kirjoitat. Ei oo pakko vastata ja toivottavasti ei tää kysely mitenkään loukkaa
Nyt mulla takaraivossa nimi minkä olisin esikoiselle halunnut mutta mies ei innostunut. Katotaan onko lämmennyt sille vuosien varrella.
keksimme tytölle sopivan nimen heti. Kuitenkin poika tulossa ja tuntuu että ei pidetä mistään nimistä :D Varmaan kutsumme häntä vauvaki vielä syntymän jälkeenkin jos ei mitään nimiä kelpuuteta! Asiassa tuntuu vaikealta se että ei haluta mitään kovin erikoista, mutta ei myöskään liian yleistä nimeä, joita tulee vastaan joka toisella. Jämäkkä tavallinen suomalainen nimi, mutta mikään ei vielä tunnu omalta.