Nimi vauvalle

Mun ois taas helpompi keksiä tytölle nimiä, mutta silti siitä pojasta vähän haaveilen (jolle on kyllä myös nimi jo valittuna)... :rolleyes:
 
Pojalle olisi nimi mutta ei tytölle!
Viimeksi paljastettiin nimi kun syntyi ja toiset nimet nimiäisissä. Nytkin samalla lailla!

Mulle olisi hassua sanoa vauvaani vauvaksi pari kuukautta! Mutta kuulin myös, että jonkun mielestä hassua että heti on jo nimi :D
Että mikä vaan itelle parhaaks sopii :Heartred
 
Meillä on nimet mietittynä sekä tytölle että pojalle.
Esikoista alettiin kutsua nimellä n. Kuukausi ennen syntymää ja siihen asti oli työnimi. Tämän kohdalla varmaan toimitaan samoin. Minä en osaa piilotella nimeä, en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäis:grin.
 
Meillä on nimet ihan hukassa, pojalle ehkä paremmin löytyis sopiva. Meillä kerrotaan nimi vasta ristiäisissä, kun se on ollut molempien suvussa tapana. Yhden lapsen etunimi kerrottiin aiemmin, kun joutui teholle syntymän jälkeen.
 
Viimeksi kerrottiin nimi vasta ristiäisissä ja päästiin siitä yhteisymmärrykseen vasta siinä vaiheessa, kun pappi tarvi nimen papereihin :D Eli aivan pulassa ollaan varmasti tälläki kertaa.
 
Ei ole vielä nimeä valmiina. Tytön nimiä ollaan kyllä mietitty jonkun verran. Onneks on vielä aikaa
 
Mä jotenki nimesin tän kasvavan alkioni jo nöpöksi. Eli siis työnimihän tuo on. Tytölle olis pari nimivaihtoehtoa, mutta oon kyllä ihan varma että tuli sitten kumpi vaan niin kuitenkin jää ristiäisaamupäätökseks taas :joyful:
 
Tytölle olisi nimi. Mutta pojalle ei kyllä... Tai miehen mielestä pojallekin olisi mutta ite en oo sille ehdotukselle oikein lämmenyt:grin
 
Ei vielä aavistustakan nimistä, kun ei edes tiedä tuleeko tyttö vai poika. Eikä tiedä sitäkään, meneekö raskaus kesken (keskenmenot ovat todella yleisiä), joten ei vielä edes kannata miettiä asiaa. Todennäköisesti vasta lapsen syntymän jälkeen asia tulee ajankohtaiseksi.
 
Mullakin on kerrankin, ja oikeastaan eka kertaa neljän raskauteni aikana, kummallekin vaihtoehdolle nimet valmiina. Tytölle oikeastaan kaksikin vaihtoehtoa .
 
Täällä on pojalle nimi valmiina mielessä, mutta suurella todennäköisyydellä tämäkin on tyttö ❤️ Sitten pitääkin miettiä
 
Meillä on tytölle nimi, mutta jos toinen poika tulee niin tulee kyllä hankaluuksia päättämisen suhteen, sillä tytön nimeäkin on jo vuosia mietitty.
 
Mulle on alkanut hyppää kivoja nimiä mieleen ihan yhtäkkiä. Ne vaan katoaa saman tien, jos/kun en laita niitä ylös. Tänään luin Pentti Linkolan elämänkertaa, ja jossain kohtaa huomasin pyöritteleväni mielessä siinä esiintyneitä nimiä. Muuten sisältö meni ihan ohi. :joyful:
 
Siis telkkariakin kattoo ihan eri silmin kun takertuu kaikkiin nimiin vaan ja menee muuten ohjelmat ihan ohi:hilarious:
 
Me kans kerrotaan nimi vasta ristiaisissa. Jos ei lipsaha, keskimmaisen nimen mummo viimeks kuuli.
Ja mitakohan tein talle nappaimistolle kun onnistuin havittamaan suomalaiset aakkoset? :) :D
 
Mulla on ollut ihan varhaisteinistä lähtien jo nimisuunitelmat molemmille :grin Yksi kiva tytön nimi oli monta vuotta, ja olin päättänytkin että jos saan tyttären niin se hänestä myös tulee. Mutta nyt kun yksi tuttava sitten antoi sen omalle lapselleen, niin jotenkin yhdistän sen nimen aina siihen hänen tyttäreensä joten se nimi sitten jäi, vaikka oli aina ensimmäisenä mun listalla. Mutta ei se haittaa, koska uusia ideoita on jo tullut:) Ja ehtii tulla vielä lisääkin :joyful:
 
Mä oon nyt tosissani alkanut haaveileen kaksospojista! :Heartred Mulla on jo nimetkin valmiina heille! :)

Tiistaihin asti täytyy jännätä, että onko ylipäänsä vielä kaksoset tulossa. Ja sit tulee piiiiiitkä odotus maaliskuulle, että saa ehkä tietää sukupuolet. On tää vaan jännää! :grin
 
Takaisin
Top