Nimi juttuja

Marikoo78

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Maaliskuunmammat 2016
Oletteko jo pyöritelleet nimiasioita mielessä?

Mä olen jo kauan.. Haluaisin nimen joka sopis joukon jatkoksi

Meillä nyt Miika, Martta ja Kalle

Tytölle on kaavailtu Kerttu nimeä, pojalle ei hajuakaan..

Entä onko masu-asukilla työnimi? Meillä se on Thöndis. Juontaa juurensa sanoihin The End

Työnimi on Rusina. :)
Tytön nimi on päätetty jo, mutta eihän sitä tiedä sopiiko se sitten tytölle kun/jos se syntyy :)
Pojan nimiä mulla on mielessä kans, mutta siihen ei olla saatu vielä selvyyttä mikä ois sopiva ;)
Kai se nimi muutenki tulee lopullisesti sitten kun vauvan näkee :)

Nimiasia on kyllä jotenkin hirveän vaikea. Esikoisella oli tiedossa toinen nimi, jos on tyttö, mutta muuten oltiin ihan hukassa. Hirveää päättää toisen puolesta, millä nimellä sitä sitten pitäs elämä läpi rykästä.

Meillä on pari nimi ideaa sekä tytölle että pojalle, mutta varmasti muotoutuu vasta sitten kun pääsee tapaamaan nimensaajan ;)

Meillä on nimi valmiina jo jos pieni on poika, mutta tytölle ei oo mitään hajua. Nimet on niin vaikeita

Ei vielä hajuakaan! Mut mä oonkin sitä tyyppiä, että mun pitää kyllä lapsi ensin nähdä, ennenkuin nimeä osaan miettiä. Työnimi pitäis kyllä löytää...:wink

Meillä on työnimenä Mytty. Muuten ei olla nimistä juurikaan puhuttu, kun raskaus on vasta niin alussa. Muutamia kivoja nimiä on mielessä tytölle, pojille vähemmän. Sittenhän sen toivottavasti maaliskuussa näkee, keneltä vauva näyttää :)

Esikoisen kanssa nimen päättäminen oli niin hirvee ruljanssi että nyt ois molemmille nimi jo valmiina. :)

Esikoiselle toiset nimet olivat varmat jo rakenneultrasta lähtien. Etunimi päätettiin vain vähää ennen ristiäisiä. Nyt kakkoselle ei ole minkäänsortin vaihtoehtonimiä.. Jospa sen keksisi ennen syntymää, olisi kiva sit kattoa onko vauva yhtään "nimensä näköinen" :)
Operaationinimikin puuttuuu. Auttakaas siinä!

Meillä on tytölle paljon eri vaihtoehtoja mutta jos tulee poika niin ollaan pulassa. Ollaan yritetty niitäkin nimiä pyöritellä mut jotenkin poikien nimet ei tuu niin helposti ku tyttöjen :D
Ja sitten meillä on vielä se että kastetaanko lapsi vai onko vaan nimeämiset.

Täällä myös nimiä mietitty, kummallekin on jotain keksitty mutta pitää se lapsi nähdä ensin.. Jokainen ihminen on kuitenkin nimensä näköinen :)

Mun mies on jo teini-ikäisenä päättänyt, mikä hänen tyttönsä nimeksi tulee, joten se on oikeastaan pakko ujuttaa johonkin väliin, jos sieltä tyttö tulis :-)

Esikoisen työnimi oli Immo.. Se on pitkä tarina miksi tuo..mutta tällä toisella ei ole sitä nimeä vielä.

Viime raskaudessa ennätettiin nimiä pyöritellä sekä tytölle että pojalle, jotakin on siis mielessä. :-) Työnimeä ei ole, vauvasta vaan puhutaan.

Mie olin aina ennen raskautta miettiny et joku omaperänen työnimi ois kiva, mut nyt semmosta ei sit ookaan muotoutunu, enkä haluu väkisin keksii :rolleyes: Vauvan lisäks puhutaan kyllä eniten "Tyypistä", joten se on varmaan työnimi! :grin

Mulla on ollu jo kauan paljon nimiehotuksia tytölle, mut pojalle sit vähemmän. Tytölle oon oikeestaan jo kokonimenkin keksiny ennen koko vauvan yritystä, ja mieskin siitä tykkää. Toivotaan et ois saajansa näköinen, muuten menee vaikeeks :grin Pojallekin tullu joskus etunimiä pyöriteltyy, mut kokonimestä ei mitään hajua. Tosin tässä raskausaikana nimistä ei oo vielä puhuttu ollenkaan, kun ei vielä uskalla... Joka tapauksessa Tyyppi saa kolme nimee, joista ainakin yks on jomman kumman suvusta :) Tykkään vanhahtavista nimistä.

Meillä ei oo vielä mitään työnimeä. Ehkä sit ku tää alkaa olemaan enemmän viikkoja kasassa :)

Nimiä oon pyöritelly jo esikoisen syntymästä asti mutta tosiaan sit vasta pystyy päättään kun vauvan näkee :)

Me ollaan vähän nimiä pyöritelty, lähinnä vaan huvin vuoksi. Jostain syystä poikien nimiä on enemmän ollu esillä... Mutta mitään varmaa ei siis todellakaan ole. :) Mieli ehtii muuttua vielä moneen kertaan ja lopullinen päätös kuitenkin tehdään vasta kun lapsi on sylissä.

Takaisin