Nimiäiset

Joo. Siis huom. pöllin törkeästi netistä tän idean!!! Vaikka kyllähän mä vuoden kävin kuvataidelukio torkkelissa kääntymässä xD
 
Pitäähän sitä inspiraatioo jostain ottaa :D
Me pidettiin tyttöjen kanssa tänääm shoppailu päivä. Typyn sekä mun äidin kanssa. Käytiin ikeasta hakee vähän lisää koriste materiaalia. :) Mä en koskaan ole oikein vaaleanpunaisen ystävä ollut, mutta typyn myötä kummasti on alkanut silmää mielyttää :D "Askartelin" vieraskirjan tänää illalla, tai siihen kanteen väkräsin itse runon jossa toivotaan elämän ohjeita typylle :)
 
Meillä on lauantaina nimiäiset... Ja mä olen taas tulossa kipeäksi! Johan olin 2 viikkoa terve. Poskissa ja otsassa hirmuinen paine ja ärsytys yskä. Kumpa ei tämän enempää pahenisi. Ei onneksi ole muuta kuin kaupassa käynti ja ruokien tekoa enää. Koristeet saatiin askareltua sunnuntaina. Ei vaan ole kiva olla puolikuntoisena. :/
 
Nimiäiset takana ja oikein onnistuneet juhlat. Mitä nyt juhlakalu oli kovin masuvaivainen aluksi :sad001 niistä kun päästiin niin mielissäön nukkui vieraitten sylissä :) Lahjapöytää ja paria muuta oli mm koristeltu näin :)
 

Liitteet

  • 1422215052930.jpg
    1422215052930.jpg
    50.4 KB · Katsottu: 22
Takaisin
Top