Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Osanottoni jokaisen teidän menetykseen.
Mun keskenmenoja ei lasketa kohtukuolemaksi, mutta jos sallitte niin kirjoitan tänne, kun en muualta löytänyt samaa kuolinsyytä. Mulla on nyt takana kaksi keskiraskauden km. Molemmat on sotkeutunut napanuoraansa. Onko teille kellekään selitetty onko selkeitä syitä miksi vauva sotkeutuu? Esim. Vaikuttaako liian alhainen verenpaine napanuoran virtaukseen, mikä saisi aikaan liikaa liikehdintää?
Meidän pikku tytöllä oli 8x napanuora lantion ympärillä ja pojalla kaulan ympäri kahdesti josta kiertyi käsivarren ja reiden ympäri. Vauvat olis ollu täysin terveitä. Jälkimmäisestä raskaudesta en oo ollu vielä jälkitarkastuksessa, mut ekalla kerralla kaikki kuitattiin huonolla tuurilla. Oon kuitenkin miettinyt olisko olemassa joku syy mikä aiheuttaa tällaista. Mulla on kaks elävää lasta ja toisella oli syntyessä napanuora kaulan ympärillä mut kaikki meni silti hyvin. Nyt kolmas ja neljäs raskaus päättyi napanuorakomplikaatioon.
Hei Heitsu1996.
Voisin laittaa sulle viestiä, mut en tiiä miten toi yksityisviesti toimii. Oon vähä tumpelo ku en oo paljon käyttänyt näitä juttuja.
Kokeilin jotain, mut mikäli se ei ollu oikeeseen paikkaan tullut viesti, niin lähetä sä mulle niin ehkä mä sit jo pääsen jyvälle. Puhelimella käytän foorumia.