Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie kysyisin myös kokeneemmilta, et miten neuvolat, ultrat menee töiden puolesta? Jos siellä joutuu siis käymään työajalla? Onko se palkatonta aikaa vai vaihteleeko tämäen oo yhtään vielä perehtynyt itse asiaan.
Kannattaa varmaan varmistaa. Itse eri TES:n alla mutta oma ajatus on että ns.tavalliset neuvolaohjelman mukaiset käynnit olis palkallisia ja sitten itse muuten vaan haluamat ”extrat” olis omaa aikaa (esim me käytiin esikoista odottaessa varhaisultrassa ja loppuraskaudessa 4D tms ultrassa ihan omaksi iloksi).@MrsAmyP oon yksityisen sosiaalipalvelualan tes:n alla. Täytyy vilkaista sieltä. Jotenki olettas, että eiköhän se noin mene. Täytyy varmaan esihenkilöltä varmistaa, kuuluuko varhaisultra julkisella myös samaan kastiinkiitos!
Työskentelen itse saman tessin alla ja muistaakseni viimeraskaudessa ne käynnit mitä en saanut järjestettyä työajan ulkopuolella oli palkattomia. En kyllä pistä päätäni pantiksi@MrsAmyP oon yksityisen sosiaalipalvelualan tes:n alla. Täytyy vilkaista sieltä. Jotenki olettas, että eiköhän se noin mene. Täytyy varmaan esihenkilöltä varmistaa, kuuluuko varhaisultra julkisella myös samaan kastiinkiitos!
Tässä vielä chatgpt vastaus@MrsAmyP oon yksityisen sosiaalipalvelualan tes:n alla. Täytyy vilkaista sieltä. Jotenki olettas, että eiköhän se noin mene. Täytyy varmaan esihenkilöltä varmistaa, kuuluuko varhaisultra julkisella myös samaan kastiinkiitos!