Neuvolakortti

Sähköinen käy hyvin. Kadotan kaikki paperit 😅
Olisi kyllä kätevää mikäli jokainen odottaja saisi itse valita kumpikin sopii hänelke paremmin. Minulle pahvinen on parempi. Inhoan noita sisään kirjaantumisia ja kumppanille on siitä helppo näyttää asioita.

Mulla myös on paperinen eikä muuta edes ollut tarjolla 😁
Aiotko kuljettaa sitä loppuraskauden ajan mukanasi?
Mä sain edellisessä riskiraskaudessa sellaisen neuvon kaverilta, joka ajaa ambulanssia. Siitä ois kuulemma nopeimmin kaikki tarvittavat tiedot löytyneet jos jotain ois akuuttia sattunut. Hän siis ei luota näihin sähköisiin potilastietojärjestelmiin...

Muokattu viimeksi:
Aiotko kuljettaa sitä loppuraskauden ajan mukanasi?
Mä sain edellisessä riskiraskaudessa sellaisen neuvon kaverilta, joka ajaa ambulanssia. Siitä ois kuulemma nopeimmin kaikki tarvittavat tiedot löytyneet jos jotain ois akuuttia sattunut. Hän siis ei luota näihin sähköisiin potilastietojärjestelmiin...
En aio kuljettaa koko aikaa, viime raskaudessa otin mukaan jos lähdin reissuun toisen (silloisen) sairaanhoitopiirin alueelle, jos siellä olisi vaikka eri tietojärjestelmä 😁 Samaten viimeiset viikot pidin sitä laukussa mukana. Sairaanhoitajana luotan enemmän sähköisiin järjestelmiin, ennemmin noista korteista mulla on sellainen olo että niihin voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan 😆 itse koen että molemmat täydentävät toisiaan.😊

Takaisin