Neuvolakortti

Mä en oo osannu kaivata pahvista, kun ekassakin raskaudessa oli sähkönen 🤔
 
Ekassa raskaudessa oli sähköinen ja niin on nytkin. Paperisena saa vain sellaisen perustietoläpyskän, jossa näkyy omat tiedot ja laskettu aika yms. Sähköinen on ihan näppärä. Tietty näppärää olisi jos vanhat perustiedot siirtyisi automaattisesti toisellekin raskaudelle, mutta ilmeisesti kaikkea ei voi saada 💁‍♀️ Luetellaan taas uudestaan kaikki suvun sairaudet yms...
 
Mulla on aina ollut perinteinen neuvolakortti.
 
Mä voisin hyvin ottaa sähköisen kortin ihan vain siksi, että se paperinen pitää pitää tallessa ja muistaa ottaa mukaan neuvolaan 😀
 
Mä voisin hyvin ottaa sähköisen kortin ihan vain siksi, että se paperinen pitää pitää tallessa ja muistaa ottaa mukaan neuvolaan 😀
Tämä on totta varsinkin lasten ois kätevä olla sähköisesti,kun ne aina hukkuu.
 
Ekassa raskaudessa oli sähköinen ja niin on nytkin. Paperisena saa vain sellaisen perustietoläpyskän, jossa näkyy omat tiedot ja laskettu aika yms. Sähköinen on ihan näppärä. Tietty näppärää olisi jos vanhat perustiedot siirtyisi automaattisesti toisellekin raskaudelle, mutta ilmeisesti kaikkea ei voi saada 💁‍♀️ Luetellaan taas uudestaan kaikki suvun sairaudet yms...
Mä muutin edellisen raskauden aikana. Uudessa kotikunnassa oli eri sähköinen asiakasjärjestelmä kuin edellisessä. Niinpä mitään mun tietoja eivät saaneet aluksi näkyville kun järjestelmät eivät keskustelleet keskenään... Onneksi oli mukana se pahvinen perinteinen kortti.
 
Mulla vasta eka raskaus niin ei kokemusta kummastakaan, mutta sanoisin että itelle luontevampaa olis että kaikki on sähkösenä😁
 
Takaisin
Top