Toivotaan ettei sielläkään ole tullut asiaan mitään uudistusta!Mä myös haluaisin perinteisen neuvolakortin, mutta ainakaan esikoisen aikana ei muuta ollutkaan tarjolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan ettei sielläkään ole tullut asiaan mitään uudistusta!Mä myös haluaisin perinteisen neuvolakortin, mutta ainakaan esikoisen aikana ei muuta ollutkaan tarjolla
Tämä on totta varsinkin lasten ois kätevä olla sähköisesti,kun ne aina hukkuu.Mä voisin hyvin ottaa sähköisen kortin ihan vain siksi, että se paperinen pitää pitää tallessa ja muistaa ottaa mukaan neuvolaan
Mä muutin edellisen raskauden aikana. Uudessa kotikunnassa oli eri sähköinen asiakasjärjestelmä kuin edellisessä. Niinpä mitään mun tietoja eivät saaneet aluksi näkyville kun järjestelmät eivät keskustelleet keskenään... Onneksi oli mukana se pahvinen perinteinen kortti.Ekassa raskaudessa oli sähköinen ja niin on nytkin. Paperisena saa vain sellaisen perustietoläpyskän, jossa näkyy omat tiedot ja laskettu aika yms. Sähköinen on ihan näppärä. Tietty näppärää olisi jos vanhat perustiedot siirtyisi automaattisesti toisellekin raskaudelle, mutta ilmeisesti kaikkea ei voi saada Luetellaan taas uudestaan kaikki suvun sairaudet yms...
Paitsi juuri muistin, että keskimmäisessähän oli sekä sähköinen ja paperinen, mutta pääasiassa tuo sähköinen!Mulla on aina ollut perinteinen neuvolakortti.
Voi mikä harmi!Mulle ei edes tarjottu pahvista
Olisin sen kyllä ennemmin ottanut kuin sähköisen äpin.