Suomessa on neuvoloissa käytössä raskausajalle sekä perinteisiä paperisia neuvolakortteja että sähköiseen järjestelmään perustuvia.
Kumpi sinä sen haluaisit olevan?
Kumpi sinä sen haluaisit olevan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä pidän itsekin pahvisista.Mä ottaisin pahvikortin lapselle muistoksi. Samalla se ois puolisolle (ja itelle) jotain konkreettista varsinkin silloin, kun odotus on vielä alussa Sähköisessä järjestelmässä ois sit hoitajien ja lääkärien omat käyrät.
Niin minäkin!! En oikeasti voi ymmärtää miksi sitä ei kaikille kaikkialla ole tarjolla. Ainahan kaikesta voi kieltäytyä, myös kantamassa postikorttia pienempää neuvolakorttia mukana... Vaan itse en luota noihin sähköisiin järjestelmiinIhan fyysinen pahvinen on paras, suosin näissä kyllä perinteistä.
En luota minäkään. Ja edellisessä raskaudessa se perinteinen pahvikortti oli kultaakin kalliimpaa, kun jouduin raskauspäivystykseen ihan toisella puolella Suomea.Niin minäkin!! En oikeasti voi ymmärtää miksi sitä ei kaikille kaikkialla ole tarjolla. Ainahan kaikesta voi kieltäytyä, myös kantamassa postikorttia pienempää neuvolakorttia mukana... Vaan itse en luota noihin sähköisiin järjestelmiin
Niinpä! Minusta niihin luottamista ei edes pitäisi raskaana olijoilta vaatia.En luota minäkään. Ja edellisessä raskaudessa se perinteinen pahvikortti oli kultaakin kalliimpaa, kun jouduin raskauspäivystykseen ihan toisella puolella Suomea.
Sama juttu, perinteinen on parempiIhan fyysinen pahvinen on paras, suosin näissä kyllä perinteistä.
Kannattaa muuten mainita tuo asia neuvolassa ääneen ja etenkin jos arpa suosii ja saatte puhelimeen yms tyytyväisyys/ palvelukyselyn. Sinne vapaansanan kommenttiosastoon kirjoittaa asiasta! Vain sillä tavoin myös tulevat odottajat sekä vauvat saavat omat perinteiset pahvikorttinsa.Sama juttu, perinteinen on parempi
Kannattaa muuten mainita tuo asia neuvolassa ääneen ja etenkin jos arpa suosii ja saatte puhelimeen yms tyytyväisyys/ palvelukyselyn. Sinne vapaansanan kommenttiosastoon kirjoittaa asiasta! Vain sillä tavoin myös tulevat odottajat sekä vauvat saavat omat perinteiset pahvikorttinsa.
Pahimmillaan sinnekin periferiaan saapuu komealka häikäisevällä ratsullasn joku konsultti tai lipevö lobbari. Puhuvat sata kaunista ja tuhat hyvää ja jo tilatutkin kortit katoavat terkkarien työpöytien laatikoista... Ne on noi järjestelmät ja niiden mukanaan tuomat uudistukset ...usein aivan juuri sieltä!Täällä kehityksen kaukaisimmassa nurkassa ei ole edes puheen tasolla sähköinen neuvolakortti. Mutta pidetään mielessä jatkoa ajatellen. Täällähän saa ultrakuvatkin ainoastaan rakenneultrasta, olin aina luulossa että niitä saa useammat.