Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täytyy kysäistä seuraavassa neuvolassa että miltä ne verikokeet näytti jos sen perusteella saisin paremman vastauksen. Mulle ei ole vieläkään tullut omakantaan mitään tulosta niistä vaikka näytteestä on jo pari viikkoa..."voit miettiä haluatko jossain vaiheessa aloittaa syömään kalsiumia" Herrajestas mikä kommentti terveydenhuollon ammattilaiselta! Jos maitotuotteita käyttää vähän niin pitäis kysyä muista kalsiuminlähteistä ja suoraan suositella vaikka 500 mg lisää eikä vaan sanoo että mieti ite haluutko![]()
Jos kyse on seulatuloksista, ne laitetaan näkyviin usein vasta ultran jälkeen. Tai sitten siis ku se seulonta tulos on selvinnyt. Jos yjtäaikaa otettu muita, niin voi olla, että ne on saman viivästyksen takanaTäytyy kysäistä seuraavassa neuvolassa että miltä ne verikokeet näytti jos sen perusteella saisin paremman vastauksen. Mulle ei ole vieläkään tullut omakantaan mitään tulosta niistä vaikka näytteestä on jo pari viikkoa...
Olin täyttänyt Ipanassa jonkun lomakkeen jossa kyseltiin näitä ravitsemusasioita, ja sieltä nousi se minun vähäinen maitotuotteiden käyttäminen. Terkka laski jollain laskurillakin siinä, mutta ohjasi minua laskemaan niitä vielä itse myös. (Tämä minun eka käynti oli vähän lyhyempi, jotta saatiin järjestettyä minun toiveesta se loma-aikaan, niin ei ollut aivan niin hyvin aikaa kaikkeen siinä.)@Ootus ja @Ninspi mitä teillä kyseltiin kun kalsiumista tullut molemmille mainintaa?
Multa kysyttiin eka neuvolassa vain että syönkö kaikkea vai onko jotain erityisruokavaliota. Vastasin että syön kaikkea ja sit siirryttiin vain seuraavaan aiheeseen. Ei kysynyt ruokavaliosta mitään tarkentavaa kysymystä. Olisin kuvitellut että olisi kysellyt vähän tarkemmin just esim kalsiumin ja raudan lähteistä