Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jösses, en muista, että ois koskaan ykskään neuvola kestänyt noin kauan, johan tuossa tarvii jonku kahvitauon väliinMeillä on eka neuvolakäynti keskiviikkonaSe kestää kuulemma 1h45min, joten ootan mielenkiinnolla mitä kaikkee siellä käydään läpi
![]()
Oho, mitä ihmettäMeillä on eka neuvolakäynti keskiviikkonaSe kestää kuulemma 1h45min, joten ootan mielenkiinnolla mitä kaikkee siellä käydään läpi
![]()
Joo ihmettelin kans et no nyt on istunto!Oho, mitä ihmettäEi mulla kyllä koskaan oo neuvolat kestäneet noin kauan. Mut ihanaa, että jossain panostetaan ilmeisesti ainakin esikoisten odottajiin
![]()
Pakko mennä työajalla kun työaika pääsääntösesti 8-16 eli kerron esihenkilölle jo ennen ekaa neuvolaa et saan sen onnistumaan(mulla kivasti aika vielä klo12.30)Minä just tajusin, että mun pitää yrittää siirtää sekä varhaisultra, että eka neuvolakäynti, ellen saa jollain verukkeena ottaa siihen sijaista. Tai siis saisihan mä ottaa, mut en haluis pomolle vielä kertoo. Kannattaa ulkomuistista varata aikoja, voi olla varma, että osuu just silleen, että tarvii sitten siirrelläperiaatteessa voisin elää ilman sitä varhaisultraakin, mut en tiiä, jännittää ehkä liikaa sitten kuitenkin. Miten muut päivätyössä olijat ootte saaneet järjestettyä neuvolat ja ultrat? Tää oli niin paljon helpompaa, kun oli kolmivuorotyössä ja oli arkivapaita ja iltavuoroja.
Katsoin tuolta listasta, että asut HUS:n alueella? Kaikille helsinkiläisille ainakin tarjotaan NIPT:ä ja ymmärtääkseni myös muille HUS:n alueella, jos riski on kohonnut.Uskalsin vihdoin varata neuvolan kun ultrassa oli kaikki hyvin. 20.3 vasta. Päätettiin ettei osallistuta veriseulaan koska ikä hälyttää riskilukua joka tapauksessa, terkka oli kans samaa mieltä et nt-ultra on paras vaihtoehto ja sen jälkeen sitten jos jotain ni lisätutkimuksia. Pari tuntia pitää varata aikaa ekaan neuvolaan![]()