Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle juuri tänään soittelivat neuvolasta takaisin, sain ajan 17.10. Jännittävää! Toivottavasti päästään sinne asti
Hei apua mikä virhe, en pahastunut siis joo 17.1 Sillon pitäis olla tasan 8+0.Oho, meneepä pitkälle! Vasta lapsen syntymän jälkeen (oli ihan pakko, toivottavasti et pahastunut!). Varmaankin siis 17.1 tarkoitit, onko mitkä viikot silloin?
Mulla on torstaina neuvola, jolloin neuvolan mukaan olis ehkä 9+6 Siitä sitten suoraan lampsin varmaankin labraan. Jonka jälkeen saan varata ajan nt-ultraan. Toivottavasti saisin sen mahdollisimman pian, ennen töihin paluuta
Ihanaa! Oliko heillä neuvolassa käytössä sellainen minilaite, jolla katsotaan alavatsan päältä, vai katsottiinko alateitse?Meillä oli just eka neuvolakäynti ja ollaan siitä onnekkaita, että meidän neuvolalla on ultra! Kysyttiin, uskalletaanko vilkaista, vaikkei välttis mitään näy. Onneksi uskallettiin, koska siellä hää näkyi hienosti, sydän sykki ja liikettäkin näkyi. Ehkä sitä nyt uskaltaa hiukan hengähtää. Olin nimittäin jotenkin ihan varma, ettei sieltä sykettä löydy. Varmaan kun ollaan niin kauan tätä toista yritetty, niin ei jotenkin saata uskoa tätä todeksi. Mutta kyllä, siellä tosiaan oli joku!