Neuvolakäynnit

Mulle juuri tänään soittelivat neuvolasta takaisin, sain ajan 17.10. Jännittävää! Toivottavasti päästään sinne asti 🙏🏼

Oho, meneepä pitkälle! Vasta lapsen syntymän jälkeen 🤭 (oli ihan pakko, toivottavasti et pahastunut!). Varmaankin siis 17.1 tarkoitit, onko mitkä viikot silloin?

Mulla on torstaina neuvola, jolloin neuvolan mukaan olis ehkä 9+6 😅 Siitä sitten suoraan lampsin varmaankin labraan. Jonka jälkeen saan varata ajan nt-ultraan. Toivottavasti saisin sen mahdollisimman pian, ennen töihin paluuta 🤗

Oho, meneepä pitkälle! Vasta lapsen syntymän jälkeen 🤭 (oli ihan pakko, toivottavasti et pahastunut!). Varmaankin siis 17.1 tarkoitit, onko mitkä viikot silloin?

Mulla on torstaina neuvola, jolloin neuvolan mukaan olis ehkä 9+6 😅 Siitä sitten suoraan lampsin varmaankin labraan. Jonka jälkeen saan varata ajan nt-ultraan. Toivottavasti saisin sen mahdollisimman pian, ennen töihin paluuta 🤗
Hei apua mikä virhe, en pahastunut😂😂 siis joo 17.1 😆 Sillon pitäis olla tasan 8+0.

Meillä oli just eka neuvolakäynti ja ollaan siitä onnekkaita, että meidän neuvolalla on ultra! Kysyttiin, uskalletaanko vilkaista, vaikkei välttis mitään näy. Onneksi uskallettiin, koska siellä hää näkyi hienosti, sydän sykki ja liikettäkin näkyi. Ehkä sitä nyt uskaltaa hiukan hengähtää. Olin nimittäin jotenkin ihan varma, ettei sieltä sykettä löydy. Varmaan kun ollaan niin kauan tätä toista yritetty, niin ei jotenkin saata uskoa tätä todeksi. Mutta kyllä, siellä tosiaan oli joku! 🩷

Liitteet

• inbound3379929117210653592.jpg
    inbound3379929117210653592.jpg
    335.1 KB · Katsottu: 27
Meillä oli just eka neuvolakäynti ja ollaan siitä onnekkaita, että meidän neuvolalla on ultra! Kysyttiin, uskalletaanko vilkaista, vaikkei välttis mitään näy. Onneksi uskallettiin, koska siellä hää näkyi hienosti, sydän sykki ja liikettäkin näkyi. Ehkä sitä nyt uskaltaa hiukan hengähtää. Olin nimittäin jotenkin ihan varma, ettei sieltä sykettä löydy. Varmaan kun ollaan niin kauan tätä toista yritetty, niin ei jotenkin saata uskoa tätä todeksi. Mutta kyllä, siellä tosiaan oli joku! 🩷
Ihanaa! 💛 Oliko heillä neuvolassa käytössä sellainen minilaite, jolla katsotaan alavatsan päältä, vai katsottiinko alateitse? 😊

Ihanaa @ElokuunÄiti91 että pääsitte näkemään ja kaikki oli hyvin. 😍 Olispa meidänkin neuvolalla tämmöseen valmius

Meillä eka neuvola tammikuun puolenvälin aikaan, ja minusta se tuli jotenkin yllättävän äkkiä. 😃 Toki siis ihan positiivinen yllätys. Varasimme varhaisultran edeltävälle viikonlopulle ja tuumasivat, että se neuvola voisi olla aika heti sen jälkeen. Onhan se siis kuukautisista laskettuna "jo" 8+0, vaikka arvelen sen oikeasti olevan 7+jotain

Se myöskin pakko todeta, että olipa ihana ensikontakti neuvolaan se puhelu. Jännitin sitä vähän, kun raskaudesta ei vielä tiedä muut kuin kumppani ja sen sanominen ääneen on aika hurjaa. Tuli niin hyvä mieli siitä kohtaamisesta. ❤️ Toivottavasti meille osoitettu neuvolan työntekijä on myös yhtä ihana

Takaisin