Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eka neuvola on 10.7. Tiedättekö mitä neuvola on mieltä jos joskus joutuu ottaa esikoisen mukaan kun ei saa ketään häntä hoitamaan siksi aikaa?
Kertokaas vähän ekakertalaiselle, että miten neuvalakäynnit etenee. Onko tyylit tosi paikkakunta/henkilökohtaisia? Ja mitä odottaa ihan ekalta kerralta?
Kertokaas vähän ekakertalaiselle, että miten neuvalakäynnit etenee. Onko tyylit tosi paikkakunta/henkilökohtaisia? Ja mitä odottaa ihan ekalta kerralta?
Juttelua on, itse selvinnyt yleensä 45 min ensikäynnistä kun ei ole ollut mitään ihmeempiä kysyttävää ja asiat jo tuttuja. Riippuu myös paljon sinusta itsestäsi mitä ja miten laajasti haluat itsestäsi ja perheestäsi kertoa.Kertokaas vähän ekakertalaiselle, että miten neuvalakäynnit etenee. Onko tyylit tosi paikkakunta/henkilökohtaisia? Ja mitä odottaa ihan ekalta kerralta?
Juttelua on, itse selvinnyt yleensä 45 min ensikäynnistä kun ei ole ollut mitään ihmeempiä kysyttävää ja asiat jo tuttuja. Riippuu myös paljon sinusta itsestäsi mitä ja miten laajasti haluat itsestäsi ja perheestäsi kertoa.
On onneksi tuttu ja todella mukava th. Pitää kysyä häneltä kun nähdään ensi kuussa.Onko teille tuttu th? Veikkaisi että voi yrittää keksiä esikoiselle puuhaa huoneessa käynnin ajaksi.
Riippuu myös siitä millainen on teidän terveydenhoitaja. Meille sattui onneksi todella ihana th joka on puhelias ja kyselee paljon ja hänelle on kiva jutella. Mutta kerran kun hän oli lomalla ja jouduttiin toiselle terkkarille, oli käynti tosi erilainen enkä oikein pitänyt hänestä. Samaa olen kuullut myös muilta, toiset terkkarit kivoja, toiset ei.Kertokaas vähän ekakertalaiselle, että miten neuvalakäynnit etenee. Onko tyylit tosi paikkakunta/henkilökohtaisia? Ja mitä odottaa ihan ekalta kerralta?
Mä oon kans miettinyt että voitaskohan ottaa esikoinen mukaan, kun haluaisin että mieskin ois tuolloin ekalla kerralla mukana, kun siellä kuiten ultralla tsekataan tilanne.Eka neuvola on 10.7. Tiedättekö mitä neuvola on mieltä jos joskus joutuu ottaa esikoisen mukaan kun ei saa ketään häntä hoitamaan siksi aikaa?
Nt ultra tehdään yleensä sairaalassa eikä sinne saa ottaa lapsia mukaan. Kannattaa kysyä tilapäistä hoitoapua kunnan kotipalvelusta vahemman asiointiin tai jos päiväkodit tai seurakunta järjestää lapsiparkkia ultrien ja neuvĺolakäyntien ajaksi jos ei ole mahdollista saada muuta hoitoapua esim sukulaisilta.Mä oon kans miettinyt että voitaskohan ottaa esikoinen mukaan, kun haluaisin että mieskin ois tuolloin ekalla kerralla mukana, kun siellä kuiten ultralla tsekataan tilanne.
Samoin myös nt ultraan pitäs varmaan ottaa mukaan.
Joo, meillä nuo ultrat tehdään terveystalolla, kunta ostaa palvelun sieltä. Täytyy kysyä kun aikaa varaa että onko ok, jos ei oo niin sit täytyy varmaan mulla mennä yksin,ja miehen jäädä kotiin, kun hän tekee vuorotyötä niin pystyy ajat sumplii sen mukaan.Nt ultra tehdään yleensä sairaalassa eikä sinne saa ottaa lapsia mukaan. Kannattaa kysyä tilapäistä hoitoapua kunnan kotipalvelusta vahemman asiointiin tai jos päiväkodit tai seurakunta järjestää lapsiparkkia ultrien ja neuvĺolakäyntien ajaksi jos ei ole mahdollista saada muuta hoitoapua esim sukulaisilta.
Onko teillä puolisot mukana heti ekallakin käynnillä?