Neuvolakäynnit

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Minä varasin tänään ensimmäisen neuvolani, kesäkuun alkupuolella sinne sitten. Ootteko muut vielä varanneet tai jo käyneet?
 
Mille viikoille ootte saanut ekan neuvolan? 😊 mä en ole varannut vielä aikaa kun muistelen että eka käynti olis joskus 9-10 viikoilla ja siihen on mulla vielä ikuisuus😂
 
Minäkään en ole vielä uskaltanut soittaa neuvolaan, ajattelin että ehkä loppuviikosta taikka ensi viikon alussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja nyt kun tosiaan on ensimmäinen raskaus, niin olen ihan pihalla siitä mitä kaikkea tähän matkaan kuuluu missäkin vaiheessa, ja muutenkin :No Evil Monkey:
 
Eka neuvola ois nyt taputeltu. Meillä vaihtu esikoisen ja kuopuksen aikanen hoitaja, onneksi tuli ihan super tyyppi tilalle 🤍 seuraava aika oliski sit vasta heinäkuussa.
 
Meillä 8.vkolla,mä soitin heti kun plussasin ja onneks soitin ajoissa niin sainkin sen varhaisultra ajan samalla neuvolaan, lääkäri siellä vain kerran viikossa joten aikoja ei ole hirveästi tarjolla.
Vähän pohdin josko mies tulis mukaan,eka yhteinen lapsi. Edellisen kahden kanssa ei ollut isä mukana,mutta meidän suhdekin oli erilainen.. nykyisen kanssa tehdään paljon enemmän yhdessä ja tämä "projekti" ollut vuosia mielen päällä ennen kuin annettiin vauvalle lupa tulla 🙂 Onko teillä muilla isät mukana ekalla neuvola käynnillä?
 
Meillä 8.vkolla,mä soitin heti kun plussasin ja onneks soitin ajoissa niin sainkin sen varhaisultra ajan samalla neuvolaan, lääkäri siellä vain kerran viikossa joten aikoja ei ole hirveästi tarjolla.
Vähän pohdin josko mies tulis mukaan,eka yhteinen lapsi. Edellisen kahden kanssa ei ollut isä mukana,mutta meidän suhdekin oli erilainen.. nykyisen kanssa tehdään paljon enemmän yhdessä ja tämä "projekti" ollut vuosia mielen päällä ennen kuin annettiin vauvalle lupa tulla 🙂 Onko teillä muilla isät mukana ekalla neuvola käynnillä?
Mun mies haluaa olla mukana kaikissa 😊
 
Meillä 8.vkolla,mä soitin heti kun plussasin ja onneks soitin ajoissa niin sainkin sen varhaisultra ajan samalla neuvolaan, lääkäri siellä vain kerran viikossa joten aikoja ei ole hirveästi tarjolla.
Vähän pohdin josko mies tulis mukaan,eka yhteinen lapsi. Edellisen kahden kanssa ei ollut isä mukana,mutta meidän suhdekin oli erilainen.. nykyisen kanssa tehdään paljon enemmän yhdessä ja tämä "projekti" ollut vuosia mielen päällä ennen kuin annettiin vauvalle lupa tulla 🙂 Onko teillä muilla isät mukana ekalla neuvola käynnillä?
Meillä kans mies osallistuu kaikille käynneille mihin vaan mahdollista. Samoin toimittiin kahden aikaisemman kohdalla 🤍
 
No nyt on ensimmäinen neuvola varattuna, juhannusviikolla tämä olisi edessä eli n. viikolla 9. Mies oli innoissaan tulossa mukaan, kysyi tosin ensin että saako sinne tulla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kysyin vielä tuosta varhaisraskauden ultrasta, ja tosiaan omassa kunnassani ei sitä tarjota, mutta kahdessa naapurikunnassa kylläkin. Onpa sinänsä harmillista, mutta täytynee varmaankin sitten miettiä tuota yksityiselle menemistä :smiling-eyes:
 
No nyt on ensimmäinen neuvola varattuna, juhannusviikolla tämä olisi edessä eli n. viikolla 9. Mies oli innoissaan tulossa mukaan, kysyi tosin ensin että saako sinne tulla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kysyin vielä tuosta varhaisraskauden ultrasta, ja tosiaan omassa kunnassani ei sitä tarjota, mutta kahdessa naapurikunnassa kylläkin. Onpa sinänsä harmillista, mutta täytynee varmaankin sitten miettiä tuota yksityiselle menemistä :smiling-eyes:
Meilläkin eka neuvola juhannusviikolla 😍
 
Takaisin
Top