Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toka neuvola 1.6., jos ens tiistain ultrassa kaikki hyvinEka neuvola ihan kohta, 25.4.
Paljon onnea sinulle ultraan Meillä sama tilanne kun ensimmäistä ootellaan. Otettiin se päivä vapaaksi, kun ei tiedetty mitä on vastassa. Olin varma että itken siellä kokoajan, mutta kun pikkune näky ruudulla niin kaikki pelot ja jännitys lähti. Jos pystyt niin ota video sieltä! Ihana jälkeenpäin kattoa sitä tilannettaMulla olis keskiikkona eessä sama ja jännittää ihan pirusti. En myöskään ole varhaisultrassa käynyt ja ensimmäinen lapsi kyseessä. Voi olla tunteikas päivä tiedossa ja toivottavasti hyvässä mielessä
. Meillä on pahasti se ultra keskellä päivää mutta päätin olla etänä loppupäivän niin pääsee suoraan kotiin sieltä.Paljon onnea sinulle ultraan Meillä sama tilanne kun ensimmäistä ootellaan. Otettiin se päivä vapaaksi, kun ei tiedetty mitä on vastassa. Olin varma että itken siellä kokoajan, mutta kun pikkune näky ruudulla niin kaikki pelot ja jännitys lähti. Jos pystyt niin ota video sieltä! Ihana jälkeenpäin kattoa sitä tilannetta
Miten teillä meni ultra?. Meillä on pahasti se ultra keskellä päivää mutta päätin olla etänä loppupäivän niin pääsee suoraan kotiin sieltä.
Video olis tosi kiva, pitää yrittää ottaa ☺.
Minä en oikein yhtään tiedä miten reagoin ja miten minun puoliso siinä tilanteessa . Vai käsittääkö sitä vielä siellä ollenkaan
Joko teilläkin oli ultra vai onko vielä edessäpäin?Paljon onnea sinulle ultraan Meillä sama tilanne kun ensimmäistä ootellaan. Otettiin se päivä vapaaksi, kun ei tiedetty mitä on vastassa. Olin varma että itken siellä kokoajan, mutta kun pikkune näky ruudulla niin kaikki pelot ja jännitys lähti. Jos pystyt niin ota video sieltä! Ihana jälkeenpäin kattoa sitä tilannetta
Meni tosi hyvin ☺. Sieltä löytyi ihan elävä olento ja hänellä on kaikki tällä hetkellä hyvin. Ei myöskään ollut paljoa niskaturvotustaMiten teillä meni ultra?
Joo on ollut nyt 2 nt-ultraa kun ekalla kerralla ei oltukkaan vielä viikolla 12. Neuvolassa myös lääkäri ultrannut Sain viimeisimmäs ultrassa videon ku tua pikku papunen heitti kunnol kuperkeikkoi ja pyöri iha mahottomasti sain itekki vähän hyppiä ja käppäillä et hän suostu menemää oikeesee asentoo Kromosomitestitulokset soitettiin kanssa perjantaina eikä ole riskiä niihin. Nyt tuntuu et pahin jännitys on lähteny kokonaanJoko teilläkin oli ultra vai onko vielä edessäpäin?
Mä sain ekalla käynnillä Vau.fi:n "vauvan odotus 2022-2023" kirjasen, mutta tuollaista opasta en ole saanut minäkään kaksi kertaa olen neuvolassa käynyt.Hei, olen nyt nähnyt sosiaalisessa mediassa, kun parikin eri ihmistä on esitelly neuvolasta saamaansa Meille tulee vauva -opasta. Onkohan muille jaettu kyseistä opasta? Meillä jo kaksi neuvolakäyntiä (+ lääkärin terveystarkastus) takana, muttei kukaan ole maininnut moisesta mitään. Ollaanko ainoita?
Joo juurikin tuota tarkoitan! Kummaa tosiaan, että osalle jaetaan ja osalle ei. Itse asun Helsingissä, ja niin asuvat ne sosiaalisessa mediassa seuraamani henkilötkin. Me ei olla saatu mitään fyysisiä lappusia tai ohjeita missään vaiheessa (äitiyskorttia lukuun ottamatta), linkkilista vain sähköisesti.Hyppään tuolta joulukuisista, jos tarkoitat tätä vihkosta @perunainen
View attachment 123113
niin meille annettiin ensimmäisellä neuvolakäynnillä, kaikkien paperilla olevien ohjeiden lisäksi. Itä-Uudellamaalla siis näin