Eka neuvola varattu täälläkin! 10.2. olis aika ja viikkoja silloin 8+5. Melkein kuukausi vielä! Kuinkahan kauan ensikäynnillä menee aikaa, en hoksannut kysyä…
Muistaakseni ainakin tunti koska siinä käydään perustiedot läpi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eka neuvola varattu täälläkin! 10.2. olis aika ja viikkoja silloin 8+5. Melkein kuukausi vielä! Kuinkahan kauan ensikäynnillä menee aikaa, en hoksannut kysyä…
Yritin tänään varaa neuvolaa. Soitin heti ku palvelu aukes eikä ne ikinä soittanu takasin... Noh huomenna uudestaan...
Ja mä kans aion osallistua kaikkiin mihin vaan saa kun sit jos onkin jotain ni osaa henkisesti jo valmistautua
Ja piti vielä kommentoida tohon puhelinsysteemiin, että ainakin Turussa voi joutua odottamaan soittoa useamman päivän, mutta oma numero pysyy jonossa automaattisesti
Itsekin soitin kaksi päivää sitten ensikäyntiaikaa varatakseni, mutta vielä ei ole tullut takaisinsoittoa. Tiedättekö antavatko nykyään keskitetyssä ajanvarauksessa suoraan ajan omalle terkkarille vai varaavatko eka soittoajan ja vastaanottoaika sovitaan vasta sitten oman terkkarin kanssa puhelimessa niinku mulla oli viimeksi?
Heti tämän viestin laitettuani sain soiton sieltä neuvolasta Varattiin soittoaika omalle terkkarille ensi viikolle ja vasta sitten eka vastaanottoaika.
Äh onpa ärsyttävää! Melkeen vaihtaisin ite terkkaria vaikka oiski ihanaÄääh, mulla piti olla tänään ensikäyntipuhelu, jossa olisin sitten pyytänyt josko saisin varhaisultran, mutta mun terkkari ei olekaan töissä tänään tuo terkkari on aivan mielettömän ihana, mutta on ihan hirveän paljon aina pois. Tympäisee aina käydä sijaisilla, jotka ei sitten tiedä meidän asioista mitään. Nytkin sain soittoajan jollekin toiselle, ja senkin vasta maanantaille. Hupenee siis varmaan entisestään mahdollisuudet ehtiä saada julkiselta tuo varhaisultra.