Neuvolakäynnit

Eka neuvola varattu täälläkin! 10.2. olis aika ja viikkoja silloin 8+5. Melkein kuukausi vielä! :Grimacing Face:Kuinkahan kauan ensikäynnillä menee aikaa, en hoksannut kysyä…

Muistaakseni ainakin tunti koska siinä käydään perustiedot läpi.
 
Mä varasin myös nyt jo kun pitää saada labralähetteitä ym nyt alussa. Ja viimeksi kun varasin vasta varhaisultran jälkeen niin ei meinannut enää ehtiä saada aikaa ajoissa.
 
Eka neuvola varattu, mulla on se vasta 14.2 eli silloin jo 9+2, kun oli tosi huonosti sopivia aikoja. Mutta varattiin jo verikokeet valmiiksi ja varhaisultran jälkeen katsotaan nt-ultra-aika ennen sitä neuvolaa, niin ei haittaa, vaikka onkin noin myöhään. :smiling-eyes:
 
Minäki varailin tänään aikaa ja sain jo ens viikolle! Ilmeisesti halutaan varmistaa raskauden kesto kun ei ole menkkoja tullu ollenkaan tässä pillereitten jälkeen. Vaan musta kyllä tuntuu että suunnilleen tiedän kuinka pitkällä tämä on.. no mutta samahan tuo on käydä!
 
Meillä ensimmäinen käynti on aina puhelinkäynti, sain sen nyt tän viikon perjantaille. Omien laskujen mukaan silloin olisi jo noin 6+2, eli saapa nähdä saako julkiselle enää aikoja varhaisultraan. Meidän paikkakunnalla ei edes ole mitään sellaista halpaa yksityistä, esim perhe-artea. No, ei kai auta harmitella, perjantaina se sit selviää pääseekö julkiselle vai ei.
 
Itse ajattelin odottaa tämän viikon. Viimeksi varasin varhain ja peruminen olikin raskasta...
Mahdollisesti ensiviikolla yritän varailla yksityiselle alkuraskaudenultraan aikaa myös.
 
Eka neuvola varattu! 1.2, silloin viikkoja jo 10+0 joten puhelimessa pyydettiin valmiiksi miettimään haluaako seuloihin ja varata labra valmiiksi tai muuten tulee kiire.
Eikö noihin yleensä ihan kannata osallistua?näin itse ainakin ajattelin.
 
Meillä on maanantaina eka neuvola. Soitin sillon innoissani jo ekana maanantaina neuvolaan, kun tuli plussa tikkuun:tears: Ite ainakin osallistun kaikkiin juttuihin. Puhelimessa sanottiin et käynnin yhteydessä varataan sit ultraa yms.
 
Yritin tänään varaa neuvolaa. Soitin heti ku palvelu aukes eikä ne ikinä soittanu takasin... Noh huomenna uudestaan...
Ja mä kans aion osallistua kaikkiin mihin vaan saa :tears: kun sit jos onkin jotain ni osaa henkisesti jo valmistautua
 
Yritin tänään varaa neuvolaa. Soitin heti ku palvelu aukes eikä ne ikinä soittanu takasin... Noh huomenna uudestaan...
Ja mä kans aion osallistua kaikkiin mihin vaan saa :tears: kun sit jos onkin jotain ni osaa henkisesti jo valmistautua

mä soitin kans jo eilen heti kun aukes eikä puhelua tullut. Tänään soitin uudelleen ja siellä sanottiin et mun numero on jo systeemissä ja soitto tulikin sitten tänään iltapäivällä Ruuhkaa tuntuu olevan!
 
Me haluttiin ekan kohdalla osallistua noihin seuloihin ja sama tälläkin kertaa. Haluan kaiken mahdollisen tiedon ennakkoon. Ja ajattelen tämän myös siltä kannalta, että jos vauvalla olisi jotain terveysongelmaa, niin moniin juttuihin voidaan jo valmistautua ennen syntymää paremmin, kun ovat tiedossa.

Mullakin neuvola vasta 9+2, joten piti varata jo valmiiksi labra-aika, kun ne on niin kortilla, ettei välttämättä saa muutama päivä ennen. Täällä myös ultra-ajat niin varattuja, että neuvolan terkka katsoo sen jo valmiiksi.
 
Ja piti vielä kommentoida tohon puhelinsysteemiin, että ainakin Turussa voi joutua odottamaan soittoa useamman päivän, mutta oma numero pysyy jonossa automaattisesti :smiling-eyes:
 
Mulla eka neuvola 2.2. Ei olla vielä kerrottu raskaudesta kenellekään ja tuo meidän neuvola on tosi pieni ja yleensä, kun sielä käyn niin joku tuttu tulee vastaan. Voivat vähän ihmetellä miksi olen neuvolassa ilman lapsia
 
Ja piti vielä kommentoida tohon puhelinsysteemiin, että ainakin Turussa voi joutua odottamaan soittoa useamman päivän, mutta oma numero pysyy jonossa automaattisesti :smiling-eyes:

Itsekin soitin kaksi päivää sitten ensikäyntiaikaa varatakseni, mutta vielä ei ole tullut takaisinsoittoa. Tiedättekö antavatko nykyään keskitetyssä ajanvarauksessa suoraan ajan omalle terkkarille vai varaavatko eka soittoajan ja vastaanottoaika sovitaan vasta sitten oman terkkarin kanssa puhelimessa niinku mulla oli viimeksi?
 
Itsekin soitin kaksi päivää sitten ensikäyntiaikaa varatakseni, mutta vielä ei ole tullut takaisinsoittoa. Tiedättekö antavatko nykyään keskitetyssä ajanvarauksessa suoraan ajan omalle terkkarille vai varaavatko eka soittoajan ja vastaanottoaika sovitaan vasta sitten oman terkkarin kanssa puhelimessa niinku mulla oli viimeksi?

Heti tämän viestin laitettuani sain soiton sieltä neuvolasta :Grinning Face: Varattiin soittoaika omalle terkkarille ensi viikolle ja vasta sitten eka vastaanottoaika.
 
Heti tämän viestin laitettuani sain soiton sieltä neuvolasta :Grinning Face: Varattiin soittoaika omalle terkkarille ensi viikolle ja vasta sitten eka vastaanottoaika.

Hyvä, että soittivat takaisin.:smiling-eyes: Tosiaan oli muuttunut toi homma esikoisen ajalta, kun sillon sai suoraan neuvola-ajan ja nyt taas soittoajan.
 
Äääh, mulla piti olla tänään ensikäyntipuhelu, jossa olisin sitten pyytänyt josko saisin varhaisultran, mutta mun terkkari ei olekaan töissä tänään :disappointed-face: tuo terkkari on aivan mielettömän ihana, mutta on ihan hirveän paljon aina pois. Tympäisee aina käydä sijaisilla, jotka ei sitten tiedä meidän asioista mitään. Nytkin sain soittoajan jollekin toiselle, ja senkin vasta maanantaille. Hupenee siis varmaan entisestään mahdollisuudet ehtiä saada julkiselta tuo varhaisultra.
 
Äääh, mulla piti olla tänään ensikäyntipuhelu, jossa olisin sitten pyytänyt josko saisin varhaisultran, mutta mun terkkari ei olekaan töissä tänään :disappointed-face: tuo terkkari on aivan mielettömän ihana, mutta on ihan hirveän paljon aina pois. Tympäisee aina käydä sijaisilla, jotka ei sitten tiedä meidän asioista mitään. Nytkin sain soittoajan jollekin toiselle, ja senkin vasta maanantaille. Hupenee siis varmaan entisestään mahdollisuudet ehtiä saada julkiselta tuo varhaisultra.
Äh onpa ärsyttävää! Melkeen vaihtaisin ite terkkaria vaikka oiski ihana :sad-face:
 
Takaisin
Top