Itse olisin varannut vain th-käynnin, mutta ajanvarauksessa mulle laitettiin ekaksi lääkärin vastaanottoaika + alkuraskauden ultra. Koska epäsäännöllinen kierto taustalla.
Itse oon aika varma että tiedän tapahtuneen ovulaation ajankohdan oireiden ja raskaustestien perusteella (ensin nega sitten plussa). Hämmästyn kyllä jos ultralla jokin toinen ajankohta ilmeää.
Itse oon aika varma että tiedän tapahtuneen ovulaation ajankohdan oireiden ja raskaustestien perusteella (ensin nega sitten plussa). Hämmästyn kyllä jos ultralla jokin toinen ajankohta ilmeää.
. Ennen sai soittaa neljään asti, niin pystyi töistä lähtiessä autosta rauhassa soittamaan, mutta nyt se on rajattu aamupäivään 8.30-11. Ei oikein oo töissä paikkaa, mistä tietäis, ettei joku törmää huonolla hetkellä sisään. Ehkä livahdan sitten kahvitauolla autoon rimputteleen?

Eivät siis toki kuulu vielä noilla heidän laitteillaan, mutta muutaman viikon päästä jo.

Ootteko syönyt rautaa vs. arvoilla?
nt-ultraan en saanut vielä aikaa, ne tehdään keskussairaalan äitipolilla ja tulee erikseen lähete. "Pääsen" varhaisraskauden sokerirasitukseen sitten kun tää pahoinvointi helpottaa, meillä suvussa kakkostyypin diabetesta ja mulla seurattiin jo ennen raskautta sokereita.