Asteria
Piirimestaruustason postaaja
Mulla oli eilen lääkäriaika, rv 36+5. Painoarviona 3,2kg :)
Lääkäri myös kertoi että kohdunkaulaa jäljellä 1,5cm mutta kohdunsuu auki 3cm - ei kuulemma mene montaa päivää synnytykseen. Onhan tämä jo 4 lapsi mutta ei ole kyllä ikinä aiemmin ollu paikat auki... Tuleekoha kiire lähtö kun edellinenki synnytys kesti yht 5 tuntia. :D
On se hassua miten lääkärit yleensä on niin optimisteja kun kohdunsuu on auki. Mä olen jo kakkosta odotellut aikoinaan melkein kuusi viikkoa tuolla "ehkä huomenna" lupauksella kun oli ollut se rv36 neuvola! Mutta lähde tosiaan ajoissa sitten, Meppi, sillä kakkonen tuli mulla 3,5 tunnissa ekasta supistuksesta! Oli vaan onni ettei vedet menneet itsestään. Lähdin siis synnärille ekasta supistuksesta. Toka suppari ehti tulla ennen kuin olin pakannut valmiiksi. Autossa supisteli jo 3min välein... Vartin matka oli tuskallinen.
Nyt jännään kolmosta. Tilanne oli mulla suunnilleen sama kuin sulla rv35+0. Tänään 36+4. Toivon että syntyy aikaisintaan rv39 vaikka en jaksakaan enää pahaa oloa, supistuksia, kiristystä ja kaikkia muita oireita.