Neuvolakäynnit ja ultrat

Täällä tuppukylässä neuvolassa ei edes ole ultraa. :(
Vielä olis kaks viikkoa odotettava, että olis eka neuvola. Sieltä sitten saa lähetteen nt-ultraan ja itse pitää varata aika. Moni meistä on jo ollut ultrassa, menispä aika nopeemmin. :) Doppler-laite meillä on kotona ja eilen sitä jo kokeiltiin (hätähousu kun olen), eipä sieltä mitään vielä kuulunut. Sykkeen näytti välillä 120-140, mut veikkaanpa että oli oma syke :grin:rolleyes:

Mäkin kävin eilen alkuraskauden ultrassa Diacorissa. Vauveli siellä jo heilutteli ja liikkuikin vikkelästi. Ihana tunne, kun kaikki näyttää hyvältä ja viikotkin täsmää, tänään 9+4, eilen ultrassa näytti 9+1. Keväisen keskenmenon (11+6) jälkeen ollut hieman pelokas olo, mutta ehkäpä nyt uskallan jo vähän rentoutua :)

Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :happy:

Me käytiin kanssa maanantaina ar-ultrassa ja sieltä löytyi yksi pikkuinen, jonka sydän hakkas kovaa vauhtia. :Heartred Viikotkin vastas hyvin neuvolan viikkoja. Oli kyllä ihanaa nähdä pikkuinen ja kuulla syke!

Moiks.
Meillä oli eilen eka neuvola. Tänään viikkoja 10+3. Oon saanu jo kahdesti nähdä pikku toukkaa, ensin käytiin ultrassa tarkistamassa viikot (edelliset menkat tammikuussa) ja nyt eilen katsottiin neuvolassa taas kun th ei saanut sydänääniä kuulumaan. Mutta siellä se sydän löi ja tyyppi veti hirveetä kuperkeikkaa. :) Np olis 18.8.

Käytiin juuri ar-ultrassa :) Sieltä löytyi pikkuinen ihan oikeasta paikasta ja sydän sykki napakasti <3 Ihan ei vastannut viikkoja, oli 6+6 kun pitäisi olla 7+3, mutta ei kuulemma onneksi tarvitse olla huolissaan. Lääkärikin oli tosi mukava, jäi tosi hyvä fiilis käynnistä! Sitten vaan jännittämään ekaa kunnallista ultraa.. :D

ImageUploadedByVau Foorumi1438941587.353110.jpg

Onnea hyvistä ultrakuulumisista :) iivje, mulla oli samanlainen katkis ku kävin 6+6 :) luulin et sillon ois ollu 7+4

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :happy:

Täällä käyty tänään ar-ultrassa ja kaikki oli hyvin! :happy:. Koko vastasi viikkoja, eli oli 9+4 (9+5 menkkojen mukaan). Siellä se pikku nallekarkki vispasi käsiä, niin et tuli tippa linssiin. Oon tosi tyytyväinen, että mentiin.. nyt ei tarvi murehtua, onko siellä ketään, ku oireet on ollu ihan liian "helpot". Saatiin mukaan kasa kuvia ja dvd, ni voidaan kotonakin ihmetellä :).

Muoks. Kuvat pois (salaisesta ryhmästä löytyvät edelleen)

Muokattu viimeksi:
Atsoloidi, kävin Kaarinassa V-S Lääkäripalvelussa :). Aivan älyttömän hyvä laite ja ultra vaan satasen.. oli kuulemma yks ensimmäisiä tuollaisia laitteita Suomessa pari vuotta sitten (tarkka + tekee dvd-levyjä).

Tänään tuli ajat kumpaankin ultraan. Eka on 1.9, eli hetken saadaan vielä odotella.. :grin
Mut kiva katella muitten tyyppejä, hengessä mukana :happy:

Lucy hyvä että oli kaikki kunnossa :) Even, saitko siis rakenneultraankin jo ajan? :)

Owlet, sinne mäkin olen varannut ajan :)
Tehtiinkö emättimen kautta?
Viime kerralla kävin Mehiläisessä, maksoi n. 200 ja ajanvaraus oli 15 min. Asiallinen käynti sinällään, mutta tuossa nyt tuntuisi saavan enemmän rahalle vastinetta.

Ja selviää, onko siellä ketään. Jos ei ole, saa peruutettua neuvolan... Jos on, saa raskauden keston tietoon, sekä vähän mielenrauhaa.

No nyt on ultra varattu maanantaille :) Jännäää!!
Mullaki 15min aika mut kaipa siinä kerkee nähdä onko siellä massussa ketää :D

Ninni, joo täällä (pk-seutu) tulee näköjään samalla kertaa molemmat ajat. Lokakuun lopulla jo rakenne, tuntuu että se on hirmu lähellä tota ekaa :eek::grin

Kobe, juu tehtiin. Hieman jännäsin sitä etukäteen (miesgyne), mut menikin ihan luontevasti, kun sitä keskittyi täysillä näyttöruutuun :). Ja se puolen tunnin aika oli tosi hyvä, käytiin kiireettömästi läpi kaikki pikkutyypin osat ym.

Onkoha kaksoset alunalkaenki pienempiä? Kävin ultrassa silloin 6+6 ja a oli 6.7mm ja b 7.0 mm? Verraten ivljen vauvelin alkuun..

Takaisin