Neuvolakäynnit ja ultrat

Kuinka moni teistä muuten aikoo/on jo osallistunut tuohon kromosomi seulontaan?

Meillä oli tänään eka neuvola. Aikaa meni vajaa tunti, otettiin verikokeet, hemoglobiini (132) ja verenpaine (101/65).
Painoa oli sen verran, että sokerirasitukseen joudun (:eek:), muuten siitä ei tullut sanomista.

Ensi viikon torstaina olisi sitten ultra.

Missä ootte käyneet ar-ultrassa, millä viikoilla, miten nopeesti oli aika saatavilla ja mitä maksoi? Etenkin pks kiinnostaa.:rolleyes: Oon nyt arponut sen ar-ultran kanssa, menossa 6+5 nyt. Hirvittää hinta, mutta toisaalta tekis silti kauheesti mieli. Esikoisen kanssa ei tullutkäytyä ja nyt ihmettelen, että miten ei käynyt ees mielessä sillon.

Tänään eka neuvola käytynä <3 sokerirasitukseen en joudu jos ei paino yhtäkkiä ala hirveesti nousta tai muuta. Tosi mukava täti oli, sama jolla pillereitten aikaan oon käyny. Ultrattiinkin heti ekalla kerralla, siellä pikkuinen kovasti kättä heilutteli <3 neuvolatätikin tuumasi että kovin vilkas jo  nyt uskaltaa huokasta. Vastasi viikkoja 9 + 3 (+-3päivää), omien laskujen mukaan nyt ois 9+4

Silvergrinda, ultrasko sulla ihan terveydenhoitaja? Tosi kiva, että sai tolleen neuvolakäynnin yhteyteen vähän enemmän tietoa :)

Juu ihan terveydenhoitaja. Hirmusesti tuli tietoa ja kyselin jos joku jäi mietityttään. Oli aivan ihanaa että pääsi näkeen pikkuisen. Mulla ei hetkeen oo ollu mitään oireita niin pelkäsin jo pahinta. Harmittaa et mies ei saanu töitään järjestettyä et ois mukaan päässy, ens kerralla sitten.

Papu16 jos sulla on käyntiä Lahdessa niin siellä on yksityinen neuvola Perhe-Arte, jossa ar-uä 63€ toimistomaksun kanssa :) pks:lla ar-uä noin 120-200€.
Esikoisen kanssa käytiin hki keskustassa ja makso 137€ femedassa.

Mä tänään varasin np-ultran se on 25.8 :) jännittävää!

Pakko vissiin töissä kertoa kun aika on semmonen että täytyy kesken töiden lähteä :) otin sellaisen ajan että mies varmasti pääsee. Omilla töillä ei niin väliä!

Missä sä Adessaa kävit ultrassa? Tuskin samalla kuin minä :-D En saanu kuvaa ja hätinä kerkesin nähdä, et jotain mun sisällä on.

.

Muokattu viimeksi:
emillanaatulia meillä ultrattiin neuvolassa :)
Ompa tylsää jos ei yhtään kuvaa antanut mukaan :( missä sä kävit ?

Mulla np-ultra 14.8 siis jo ens viikolla ja jännittää kans hirveesti. Viikonloppuna aattelin kokeilla kuuluisko doplerilla jo nyt siis viikkoja 10+2

Adessaa, etkös sä Seinäjoella asunut? Mä käyn sairaalassa ultrissa. En tiedä ultrataanko täällä paikallisessa ollenkaan neuvolakäynneillä.

Takaisin