Neuvolakäynnit ja ultrat

Tälle aamulle keretty jo käydä ultrassa. Vanhalla koneella vatsan päältä katsoi, siellä yksi alkio köllötteli ja syke löytyi myös. Oli muutamaa päivää isompi kuin kuukautisista laskien. Ensi viikolla eka neuvola. Hyvillä mielin voi nyt mennä nukkumaan, viime yö meni töissä ☺

Huomenna ensineuvola. Jännittää jostain syystä ja toivon et saan myös mahd. lähiajoille ultra-ajan niin la tarkentuu. En oo nimittäin yhtään varma siitä viimesimpien menkkojen alkupäivästä kun oli vielä kierto niin sekasin ja kerkes olla vaan about 3 menkat esikoisen synnytyksen jälkeen. :confused:

Täällä palattu tarkistus ultrasta tuon viime viikon pienen vuodon takia. Pikkuisella kaikki hyvin ja sydän jyskytti vahvasti ❤ hassua miten pikkunen alkaaki näyttää jo "vauvalta" ❤

Menkoista 9+0, mutta luultavasti saanut alkunsa 4pv myöhemmin.

Neuvolassa käyty. En saanu hirveesti papereita ku kaikki tallella vielä huhtikuun käynniltä. :) pyysin samalla lähetteen kilppari kokeisiin. Tän kuun vimpalla viikolla tod.näkoisesti nt-ultra! Jee! :)

Muille onnea ihanista ultrakuulumisista!! :)

Zin_i ja Nannal, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Ninni22, mukava kuulla, että nt-ultran ajankohta alkaa hahmoittua :). Söpö kansi sun neuvolakortissa!

Kun kaikki muutki niin mäki! Oli pakko varata aika yksityiselle varhaisultraan, että onhan katkis siellä :) eli ens viikon perjantaina( kun ei aikaisemminkaan sopinut) ja sit 18.8 oliski neuvola. Vielä saa olla jännityksessä jonkun aikaa :/

Ninni22 ; Mehiläiseen minäkin varasin :) lääkärin nimeä en millään muista mutta mies se jokatapauksessa.

Tanpit: oliko se Multamäki? :D en muista etunimeä..
Olin sillä viimekerralla, mukava mies.

Ninni22; Jukka Multamäki kuullostaa tutulta nimeltä että taitaa olla se :D olis jo ens viikko :)

Onko se niin jos haluaa aikaisemmin ultraan kun joskus siinä viikolla 12 nii täytyy mennä yksityiselle?
Ei millään malttais odottaa niin kauan :)

Mä oon muutenki ihan pihalla kaikista raskaus ja vauva jutuista :D kiva lueskella teidän juttuja nii saa vähä infoo asioista!

Tanpit, harmittaa ku ei oo enää vks kierrosta, vaa pitää videona mennä kattoo vks:n sivuilta. Olis ollu kiva käydä paikan päällä ennen synnytystä. :)

Juulijulia, aivan, täytyy mennä yksityiselle oma kustanteisesti jos haluaa ultraan ennen viikkoa 12. :/

Meillä ultra kuulu onneks ekaan neuvolakäyntiin. Seuraava onkin jo 11+ viikoilla jos oikein muistan.

Riippuu vähän kyllä neuvolasta ja omasta tilanteesta, että pääseekö ar-ultraan sinne. Itse kävin siis neuvolassa ultrassa.

Juu, meillä oo neuvolassa ultralaitetta :) eli siellä ei oo mahista. Tänään kysyin, että voiko yrittää kuunnella edes sydänääniä, niin sanoi ettei hänellä ole tapana ekalla kerralla kuunnella, kun ei välttämättä kuulu. Mutta seuraavalla kerralla kuunnellaan. :)

Takaisin