Neuvolakäynnit ja ultrat

No pystyisin kehon puolesta liikkumaan enemmän kuin mitä liikun. Sykkeet nousee kyllä hyvin ja tulee hiki. Mutta se peruskävely mitä kaikkialla suositellaan aiheuttaa kipuja alaselän/pakaroiden/nivusten alueelle.

Olen nyt päättäny, että josko kerran viikossa saan hikiliikuntaa niin kauan kuin kykenen, niin olen tyytyväinen. Ja pääsen vielä nousemaan lattialta tommonen 11-12 kg sylissä, mutta ne on yksittäisiä liikkeitä eikä paljon auta.
Mä niin odotan lomaa ja että ehtisi päiväkävelyille :)
 
Mulla tää liikkuminen sattuu niin paljon, etten pysty ollenkaa mennä kävelylle.. mutta oon mä kävellyt kuitenki että en mä koko päivää vaan sohvalla makaa :D jos oon autolla menny jonnekki, oon tahallaan jättäny auton vähä kauemmas, että tulee edes vähän käveltyä. :) ei se mitää herkkua oo siltikään..
 
Minäki labran tätille nauroin, että pitää opetella lähtemään ainakin viisi minuuttia aikaisemmin ku tavallista, ku kävely hidastunut niin kauheasti. :D
 
Äitipolilta soittivat, ku mulla on sinne lähete neuvolasta.. pitää mennä sit synnärille jos alapaine nousee 95 tai yli. No ei oo kertaakaan noussut onneks. Eikä tarvi nyt sinne äitipolillekaan ku mulla on muutenki ens viikolla sinne aika. :)
 
Oho.. tää oliki yleinen puoli :D siis verenpaineita on seurattu ettei nouse liian korkeelle..
 
Onko kukaan joutunu/päässy lisäultraan? SF-mitta juuri ja juuri alakäyrällä mut putoamassa siltä.
 
Mulla on ollu 28 viikolla ultra ja ens viikolla rv 34. Perussairauden takia. Mulla kans menee alakäyrällä, tai ihan sen yläpuolella. Mulle on sanottu, että jos kasvaa samalla käyrällä niin ei oo hätää. Mulla se on menny tasaisesti samaa käyrää koko ajan. Voithan sä neuvolasta kysyä jos huolestuttaa? :)
 
Enemmän taitaa terkkaria huolestuttaa pien mahasuus, omalla äidillä ollut varmaa tämmönen maha ku on menny synnärille. Ja vasta ottanut sen SF mitan kaks kertaa.
 
En mä vaan saa hikiliikuntaa aikaiseks. Ei pysty kävellä niin kauaa/niin kovaa et onnistuis. Pyöräillä pystyy viel, mut nyt on vähän huonot kelit siihen. Uimas en oo käynyt sen jälkeen ku uimapuku lakkas mahtumasta päälle :D :sad001
 
Mulla ultrattiin just torstain neuvolassa kun katottiin et miten päin tyyppi tuolla majailee, oli kääntynyt jo pää alaspäin ja toivottavasti niin päin pysyykin.
 
Ei toi hikiliikunta onnistu oikeen täälläkään artmama, meikä yrittäny koirien kaa kävellä mut vauhti hidastuu nivuskipujen takii niin paljo et siitä tulee lähinnä epämiellyttävää. Uinti ei oo meikän juttu :wtf: binzku toivotaan et pysyy oikein päin :happy:
 
Olipas mukava neuvolareissu tänään :) Meikän massukka kasvaa ihan käyrän mukaan (th näytti kui tasan käyräl on koko raskaus menty) ja painoo kertynä normaalisti. Lääkäriin sit vilkasee vauvelii parin viikon pääst vikan kerran ennen ku saa nyytin syliin :) :Heartred Tuli ihan sellanen olo et onko epänormaalii olla näin normaali :D
 
Mä käyn äitipolilla jatkuvasti seurannassa kaksosten kanssa ja siis ultrataan, mut se ultra on jotenkin niin huono, ett mä en ainakaan saa siitä mitään selvää. Eli tuntuu, ett pikaisesti vaan tarkistetaan, ett kaikki on kunnossa, mut minkäänlaista tunnereaktiota siellä ei haluta, ett tulevalle äidille tulee.
 
Mulla oli neuvolalekuri aamulla, kaikki hyvin :happy112. RV 36+5 menossa ja painoarvio on 3 kg. Pää oli nätisti alaspäin ja niin myös hyvin tod näk pysyy, ei kuulema juuri mahdu enää kääntyilemään (vaikka lapsivettäkin on hyvin). Saa tulla ulos milloin vaan. Jee!
 
Takaisin
Top