Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläki vasta 27.3 kun ei töitten takia saanut mitenkää aikasemminEka neuvola vasta 20.3
Mulla eka neuvola nyt 14.3. Mielenkiinnolla odotan, Tampere kun kyseessä. Kävin viime viikolla Perheartessa jo varhaisultrassa, kun en malttanut odottaa tätä ensimmäistä neuvolaa. Kaikki näytti siltä kuten pitikin Tänään 8+6, joten torstain neuvolalta lähinnä odotan tietoa jatkoajoista
Mua kiinnostaa kans, miks ootat mielenkiinnolla just Tampereen ois itelläkin edessä, joten jos on jotain mihin pitää varautua niin..Mulla eka neuvola nyt 14.3. Mielenkiinnolla odotan, Tampere kun kyseessä. Kävin viime viikolla Perheartessa jo varhaisultrassa, kun en malttanut odottaa tätä ensimmäistä neuvolaa. Kaikki näytti siltä kuten pitikin Tänään 8+6, joten torstain neuvolalta lähinnä odotan tietoa jatkoajoista
Missäs päin tämmöstä? Ihan vaan yli nelikymppisenä kyselen? Kun ei meidän neuvolassa tämmösestä mitään mainittu . Et onks taas jotain alueellisii eroja vai mikä juttuMä kävin tänään ekassa neuvolassa ja parasta oli se, että kuulin että kaikilla yli nelikymppisillä tehdään käynnistys laskettuna aikana. Esikoisesta jäi pelko että raskaus annettiin mennä liian pitkälle ja toivoinkin tässä aiempaa käynnistystä, jos niin pitkälle päästään.
Tää oli HelsingissäMissäs päin tämmöstä? Ihan vaan yli nelikymppisenä kyselen? Kun ei meidän neuvolassa tämmösestä mitään mainittu . Et onks taas jotain alueellisii eroja vai mikä juttu
Saas nähdä kuin oma paino on noussu kun joutuu syömään ihan jatkuvasti että pahoinvointi pysyy ees siedettävänäEilen kaivoin ihan mielenkiinnosta vanhat äitiyskortit ja vertailin painonnousua. Aiemmissa raskauksissa minulla on ensimmäiseen neuvolakäyntiin mennessä paino noussut n. 1,5 kg ja ne neuvolat ovat olleet viikoilla 6+ ja 7+. Nyt ensimmäinen neuvola oli viikolla 10+4 eikä paino ollut noussut oikeastaan yhtään.
Ai mäkään en oo kuullu tällaista! No esikoinen syntyi spontaanisti 40+1, että tuskin kauheesti yli menisikään. Mutta hyvä tietää, että tällaistakin vois olla tiedossaTää oli Helsingissä
Itse en ole ees neuvolaan asti päässyt ja tänään lääkäri kirjoitti taas vaihteeksi lisää sairaslomaa ja Xonvea-pahoinvointilääkkeenKävin kans nyt neuvolassa lopulta, resepti pahoinvointilääkkeeseen tuli. Vähän harmitti kun terkka ilmoitti ettei he näillä viikoilla sydänääniä kuuntele mikä täysin ymmärrettävää. Mutta hempan mittausta lukuunottamatta tuon olis voinu tehdä vaikka teamsina.