Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli kyllä neuvolassa tapana itse testata pissanäytteet mutta jos ei ehtinyt tai oli epävarma tuloksista niin vessassa oli luukku johon näyte laitettiin. Ja ihan muoviset kipot oli käytössä.Mulla oli eka käynti tällä viikolla.
Hirveästi lomakkeita ja lappusia. Ei ultrattu tai kuunneltu sydänääniä.
Oli ihan mukava terkka kyllä, mutta jotenkin hän tuli istumaan tosi lähelle ja vähän ahdisti kun sitten vielä kyseli ne kaikki lomakekysymykset. Tuli sellainen kuulustelufiilis
Ja siis onko muuallakin niin, että jatkossa aina neuvolaan mennessä, kun pitää antaa se pissanäyte, niin pissataan sellaiselle "pahvilautaselle" ja se vaan jätetään sinne vessaan terkan löydettäväksi mietin, että jos on kaksi asiakasta samaan aikaan, nii siellä on sitten lautaset rivissä vessan hyllyllä.
Toivottavasti oli vaan hetkellisesti loppu ja lautaset oli hätävarana@Lankakerä ilmeisesti täällä mennään halvemmalla konseptilla, kun ei edes muovikippoihin ole varaa
Meillä mitataan itse se joku PH pitoisuus tai muu, en muista enää mutta sellaisella tikulla ja sen lisäksi aina verenpaineet myös ennen neuvolaa ja lääkäriä.Mulla oli eka käynti tällä viikolla.
Hirveästi lomakkeita ja lappusia. Ei ultrattu tai kuunneltu sydänääniä.
Oli ihan mukava terkka kyllä, mutta jotenkin hän tuli istumaan tosi lähelle ja vähän ahdisti kun sitten vielä kyseli ne kaikki lomakekysymykset. Tuli sellainen kuulustelufiilis
Ja siis onko muuallakin niin, että jatkossa aina neuvolaan mennessä, kun pitää antaa se pissanäyte, niin pissataan sellaiselle "pahvilautaselle" ja se vaan jätetään sinne vessaan terkan löydettäväksi mietin, että jos on kaksi asiakasta samaan aikaan, nii siellä on sitten lautaset rivissä vessan hyllyllä.