Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
olento onpa komea maha sulla jo mashaAllah. hyvä että pienokaisella kaikki hyvin ja kasvu normaalia :)

täällä kohta lähtö lääkäriin ja ultraan :)

no niin täällä kaikki hyvin neidillä eli sieltä on edellee tyttö tulossa inshaAllah, ei epäilystäkää lääkärin mukaan. kaikki niinku pitää ja mitat vastas viikkoja ja jotku anto jopa enemmän ku mulla ois viikkoi. vilkas neiti on ainaki alhamdulillah <3

kiitos olento :) onneks mies otti puhelimel videoo ni minäki pääsin näkemää ku hän sai nähä ruudulta ni otti mulle videota jotta minäki näen, siellä neiti kenki sen ku kerkes.

Onnea gatusa!! ♥

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

kiitos kkira, painoa oli neidillä jo 331g ja pituuttaki löyty kivasti ja aktiivinen on, auttelin ukkoa keittiössä ni hän ilmotteli itestää, potkas ku totesin ukolle et neiti on saanu ainaki ravinteita ni heti kenkäs kunnolla :)

Onnea hyvistä uutisista kaikille :)

Itellä ei nyt mennyt ihan niin mukavasti toi ultra kuin olisin toivonut.Muuten kaikki oli hyvin,mutta hankalan asennon takia ultraaja ei nähnyt sydämen jotain osaa,joten joudun menemään uudestaan 13.8 ultrattavaksi.Toivottavasti eri ultraaja,koska jäi vähän huono maku tästä.Kauheen kivasti teiltä muilta oikein kysytty,että haluatteko sukupuolen selville.Minä kun kysyin niin vastaus oli tämä:"En siellä mitään sukukalleuksia nähnyt,mutta en lähde erikseen niitä tutkimaan kun se ei ole pääpointti tässä hommassa." Joo,kyllä mä sen tiedän,mutta oisko se nyt ollut niin paha uhrata 5sec sen kunnolla katsomiseen,kun kuitenkin ilmeisen jalat harallaan siellä vielä oleskeli.Toivottavasti vähän mukavampi sitten ens kerralla ja vois sen kunnolla katsoa,kun kovasti tahtoisin tietää.Tottakai mullekkin tärkeintä on sen lapsen terveys,mutta kysyinkin viimiseksi sitä asiaa,kun oli kaikki muut katsottu,eikä se kait sitä sulje pois,ettenkö tervettä tahtois jos tahdon myös sukupuolen selvittää :(

Ei meiltä ole koskaan kysytty, että halutaanko tietää sukupuoli. Eivätkä ole siis koko sukupuolta maininneetkaan. Kutsussakin luki ettei tutkimus ole sukupuolen selvittämistä varten.
Ei olla sitten koskaan kyseltykään.
Nyt vaan mies tokaisi, että
"Taitaa olla tyttö", johon ultraaja tokaisi, että "En sukupuolta katsonut, mutta en ollut pippeliä missään vaiheessa kyllä näkevinäni."
Meille nimenomaan painotti, että sydän on se "pääjuttu" tässä ultrassa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

juu no mun lääkäri taas puolestaa on aina iha hiljaa ku ultraa, minä siinä kyselin et onko sydän normaali, aivot jne, ja onko se likka edelleen ni totes et kaikki osat on kunnossa, tyttö on tulossa inshaAllah.

Me käytiin terveystalolla rakenneultrassa ku kaupunki kesän ajan ostaa osan palveluista sieltä. Ennen ultraamista kätilö selitti mitä juttuja siinä ultrassa katotaan ja miten se etenee ja sitte kysy vielä erikseen että haluatteko tietää sukupuolen. Tosin me saatiin 4D:tä kaupan päälle kasvoista vielä. Vissii yksityisellä NIIN erilaiset kohtelut ku julkisella :(

Meillä ainakin oli todella hyvä ultraaja ja lähdettiin hyvin mielin. Selitteli tarkasti missä näkyy sydämessä mitkäki viivat ja missä kohtaa vauvaa milläki hetkellä mennään ja mitä mitataan ja onko hyvät mität ja kun munuaisia katseltiin nii tokasin ohimennen etten kyllä ymmärrä kuvasta yhtään mitään nii siihen pysähty ja oikeen esitteli missä näkyy minkälaista rakennetta ja miten ne harmaat sävyt vähän vaihtelee jne. Ennen ultraa heitettiin vitsiäkin siitä että kun NP-ultra oli menny niin hyvin ja saatiin paljon kuvia ja oli mukava nainen ultraamassa, niin tämän on pakko mennä päin persettä mutta toisin kävi. :) Porissa siis ultrattu ja aivan mahtavaa kohtelua, ei minkäänmoista pahaa sanottavaa ainakaan toistaseks koko paikasta. Niin ja mieshän tokas noin 2min ultrauksen jälkeen että "kumpi sieltä tulee" :D nainen naureskeli vähän aikaa ja rupesi ultraamaan alemmas ja saatiin 90% varmuuskin asiasta. :Heartred

Tampereella saa kyllä 3D kuvat julkisella ultrassa. :) liikkuvaa kuvaa 3D:nä eli 4D:tä ei tehdä julkisella :) mä olen ainakin varsin tyytyväinen tampereen julkiseen ultraan.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Kyllä meilä Mikkelissä äitipolilla ultraaja heti ennen tutkimista kysy että halutaanko tietää sukupuoli johon vastasimme emme. Sitten se kovasti selitteli mitä se tutkii milloinkin ja sanoi yhdessä kohdassa että nyt tutkimme hieman niitä alueita ja laittakaa vaikka silmät kiinni jos ette halua nähdä :)

Meillä julkisella KOKSissa saatiin ihan mahtavaa kohtelua, sukupuolen ne selvitti mielellään ja otti oikein asiakseen että sai meille hyvän 3D naamakuvan pikkuisesta (tai oikeestaan kuvia, saatiin niitä lähemmäs kymmenen niin kuin nt-ultrassakin).

Se lienee jonkin verran myös ultraajasta kiinni. Mutta kuten Rosita tuolla aikaisemmin sanoi, niin rakenneultrahan ei ole sitä sukupuolen määrittämistä varten, eikä heillä ole mikään pakko sitä alkaa selvittämään, jos ei selkeästi näy. Näin se vaan on, vaikka tosi monet kovasti odottaakin saavansa sukupuolen tietää.

Meillä oli nt-ultrassa varsin mukava kätilö, toivottavasti reilun viikon päästä myös rakenneultrassa. Kysyttäessä saatiin esikoisesta sukupuoliarvio kyllä, en tiedä olisiko halukkuudesta tietää kysytty, jos isäntä ei olisi itse asiaa ottanut puheeksi. Mutta mä asennoidun siis joka tapauksessa niin, ettei sukupuoli selviä, ja että se on vaan bonusta jos sieltä joku arvio annetaan (en aio itse kysyä asiasta mitään, mutta epäilen ettei isäntä malta olla kysymättä)..

tsemppiä citrus ultraan ja toivottavast pikkuset suostuu näyttään kumpia ovat :)

minä kyl yllätyin et lääkäri oli oikees jo rv 15+5 sukupuolesta, mä saan ehkä tässä muutaman kuukauden päästä jos hyvin käy ni ompelukoneen, pääsen ompeleen vaatteita :)

Meilläkin eka ultra ainakin oli niin positiivinen kokemus. Mukava kätilö ja selitti myös koko ajan mikä osa on mikäkin ym. Ja Porissa tosiaan. 12.pv rakenneultra ja innolla odotellaan. :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin