Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
rigo jaksamista, mä kuitenki jostai syyst elättelen toiveit. kerrohan maanantaina mitä ultrassa sanoivat. mulla todettii tänää iso hematooma ja ootan et millo se vuotaa ulos.

felia kiitos onnitteluista, ärsyttää vaa ku menomatkal sain sit hematooman kohtuun ku tiet huonos kunnos ja vespalla (italialainen skooteri) liikenteessä. no nyt yritän relata ja nauttia olosta (mitä kasvukivuilt ja polvikivuilt pystyy)

Voimahaleja lähettelen Rigolle. <3. Mulla kans elävästi mielessä viime raskauden päättyminen. Tärkeää surra se aika, minkä siihen tarttee ja sitten kun on valmis, antaa tilaa uudelle.

Voimia Rigolle <3 Keskenmeno on kamala kokemus :( Toivotaan että tulet pian uudestaan raskaaksi ja sitten olis paljon tarrasukkia mukana <3 Voin lähettää sulle ovulaatiotestejä kivan nipun jos tahdot :)

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

keskenmeno sattuu aina todella paljon, itellä joka kerta se on ollu shokki ja iso suru kun käyny huonost. pitää antaa aikaa itselle toipua siitä. jaksamista rigo.

nt ultra on 6.6 joten sitä odotellessa... jännittää ja nyt vast tuntuuki et odottavan aika on pitkä.

Kolmen tunnin päästä ois sitten kontrolli ultra, saan vihdoinkin tietää kannanko sisälläni tuulimunaa vai vauvaa. Pelottaa ihan älyttömästi vaikka oon tuulimunaan varautunut. Nää viimeiset tunnit menee TODELLA hitaasti. Aamulla kyl testi näytti edelleen vahvaa plussaa (toki normaalia tuulimunaraskaudessa), rinnat on kosketusarat ja suurentunut, ja viikonloppuna oli muutaman kerran kova vihlonta alavatsalla, ja lantioon sivulle on ilmestynyt punaisia ohuita juovia. Ilmeisesti ovat raskausarpia, vaikka en ymmärrä kuinka niitä näin aikaisin voi tulla :O veikkaan et oon nyt viikolla 8-9+.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

iha normia tinakenkätyttö, mulla on tunne että saat hyviä uutisia ainaki oireiden puolesta :) tsemppiä :)

aika matelee!!! mä haluun jo kesäkuulle!!! rv 7+0 ja tervetuloa pahoinvointi, lamauttava väsymys ja heikotus. liitoskivut arkea jo ka kohdun kasvukivut. mies on alkan uteliaaks miltä pikkunen nyt näyttäs ja minkä kokonen on suunnillee jne... lueskeltii yhessä vau:n viikko viikolta osiota :)

Oon ollu tähän asti ihan rauhallinen,mutta eilen iski yhtäkkiä sellanen pelko,että mitähän tuolla mahassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään.Vatsa pe ois eka neuvola ja sitten tiedä koska pääsee sinne ekaan ultraan,toivottavasti pian :(

Ultrassa käyty. Ei ollut tuulimunaa, mutta alkio joka kohdusta löytyi vastasi viikkoja 6+1! Ja tasan kolme viikkoa sitten ultrassa oli nesteontelo ja se 2 mm hippunen (ruskuaispussi?) Sykettä ei tänään näkynyt, en tiedä kuuluisiko vielä näkyäkkään. Alkion koko ei nyt ihan täsmää siihen koska tein ekan positiivisen testin jo 26.3 :O Kysyin lääkäriltä onko alkio kasvanut ultrien välillä sen mitä pitäisi ja kuulemma on. Joko alkion kehitys on pysähtynyt tai sitten saanut alkunsa myöhemmin. Mutta en ymmärrä kuinka testi näytti plussaa jo silloin 26.3. Nyt sitten huomenna labraan ja otetaan hcg ja ensi maanantaina terkkukeskukseen ultraan tai TAYS:siin. Lääkäri kertoi että on yhteydessä TAYS:in lääkäreihin sen tiimoilta että missä ultrataan.

Epätietoisuus siis jatkuu edelleen, täytyy varmaan kohta kertoa pomolle tilanne koska joudun oleen jatkuvasti pois verikokeiden ja ultrien takia :( Tää mun teksi ei taida olla nyt mitään sujuvaa, mutta toivottavasti siitä jotain ymmärrätte ;)

Toivottavaan että teillä muilla menis paremmin ettekä joutuis kestään tälläistä epätietoisuutta näin kauaa!

Onpa hämmentävä ja kurja tilanne Tinakenkätyttö. Toivottavasti epätietoisuus hälvenee pian ja lopputuloskin on positiivinen.

Tänään eka kunnan ultra, missä la meni hippusen marraskuun puolelle. Kokoa oli 34mm. Uusi aika niskaturvottelun mittaukseen parin viikon päähän. Pysyisin mielelläni kuitenkin tässä ryhmässä, kun veikkaan tämänkin menevän reilusti yli ja joulukuun puolelle.

Jaksamista tinakenkätytölle, varmasti todella turhauttava tilanne. Toivotaan, että seuraavassa ultrassa kaikki on hyvin ja tilanne tarkentuu :)

Onnea alppikselle hyvistä ultrauutisista :)

onpa mysteerinen tilanne tinakenkätyttö, eikö se varannu sulle uutta ultraa viel, outoa. joillai syke näkyy noilla viikoil toisil ei välttämättä ni tilanne on hankala. inshaAllah saat kuitenki hyviä uutisia pian.

onnea alppis hyvistä ultrakuulumisista :)

Täällä jännitetään ihan hurjasti. Ensimmäinen ultra huomenna 9+1.. Mitähän sieltä löytyy vai löytyykö mitään? Toivottavasti sitä malttaa yönsä nukkua ja töissäkin pitää melkein koko päivä vielä jännittää kun vasta iltapäivästä on H-hetki. Tulenpa sitten kertomaan kuulumiset :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Gatusa: varattiin uus ultra ens maanantaille. Aika mysteerinen tilanne, ei kai sitä auta kun vaan odotella. Laskettu aika uusien viikkojen mukaan olis 28.12 ja edellinen oli 1.12 eli aikasmoinen heitto :O

Noista la-päivien erosta tulee mieleen, että teoriassa olis mahdollista, että sulla olisi voi nut jopa olla ensin ns. kemiallinen raskaus tai tosi varhainen keskenmeno, jolloin testi on näyttänyt plussaa kuukauden aiemmin, ja sen jälkeen ovulaatio josta uusi raskaus. Epätietoisuus on kyllä todella ikävää, mutta pidä toivosta kiinni :). Pidän sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta <3.

OLento: tota samaa minäkin mietin, se olis järkeenkäypä selitys :) Lääkäri oli itsekkin aika ihmeissään ja sano että nää on välillä aika mystisiä juttuja. En mä kuitenkaan vielä luovuta ;) kiva kun meidän puolesta pidetään sormia ja varpaita ristissä <3

Niin ja toisaalta jos olis ollut varhainen keskenmeno niin se selittäis ne vuodot jotka alkoivat plussauspäivänä 26.3 ja ovat jatkuneet niukkana viime viikonloppuun asti 8) tiedä sitten onko mahdollista sellainen..

Takaisin