se vaihtelee niin paljon ihmisestä toiseen tinakenkätyttö. joillai näkyy ennen menkkojen alkua ja toisilla viikko menkkojen poisjäännin takia ja välil oon luken ettei ol näkyn ollenkaa testeis mut ultras sanottu et on jo pitkällä. hcg:ta alkaa erittyä kun kiinnittyminen tapahtuu n. viikko ovulaatiosta. ootko tehny muute mahollisest uutta digitestiä et näyttääkö vielä samaa, vai onko hormonipitosuus muuttun? itellähä oli tilanne viime ja tässä kuussa että eka näytti testi miehen mielest negaa, mä olin näkevinäni tosi hailakan haamun, toka testi viikkoa myöhemmin oli miehen mukaa nega ja luotin, viikko siitä miehen mukaa haalea väri ja mä näin selvemmin ku mies ( tuo oli viime torstai) ja eile tuli illal reilun tunnin pidätyksen jälkee suunnillee identtinen viiva ku kontrolliviiva. viime vuonna mulla oli ultras vastaava tilanne ku sulla, eka ei näkyn ku pieni alku, sit myöhemmäs ultras näky syke kuitenki tosin mun mielestä se syke oli tosi hidas ja epäsäännöllinen joten aloin jo arvaamaa että historia toistaa itseään mun kohalla.
nii ja jos sulla näkyny alkio siellä ni se ei ole tuulimuna todellakaan, tuulimunassa ei ole alkiota ollenkaan, ainoastaan tyhjä pussi. voi olla että on kiinnittyn myöhemmin tai ovis ollu myöhemmin joten älä huolestu liikaa vielä.
tuon takia menen inshaAllah ens viikolla lääkäriin ja pyydän ultran et näkee missä mennää, ainaki hormonit nousee kunnol nyt mulla ja linea nigraki ilmaantu harvinaisen varhain.