Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut ja jaksamista Enya :hug013

Me nähtiin tänään pikavilkaisulla ultrassa meidän pikkuinen. Yksi elävä sikiö siis löytyi. Perjantaina on np-ultra. :love7

Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille :sad001 :Heartred

Hitsit kun jännittää jo huominen (ensimmäinen) ultra. :confused2 Klo 12.30 mennään äitiyspolille.

voi enya olen niin pahoillani, mulle on käyny kaks kertaa samalla tavalla että oon saanu viikkoja myöhemmin tuon uutisen, jaksamista sinulle ja perheellesi tuo on raskas koettelemus. inshaAllah seuraava pienokainen pysyy matkassa loppuun asti ja on terve.

Voi hitsi kun taas huonoja uutisia,tsempit sinne!

Huomenna itelläki selviää mikä tilanne,saankohan unta ku jännitän :S

Voi Enya, olipa meillä p*skamainen päivä tänään. :sad001 Mä odottelen omia lääkkeitä saatavaksi huomenna tai perjantaina.

voi enya olen niin pahoillani, mulle on käyny kaks kertaa samalla tavalla että oon saanu viikkoja myöhemmin tuon uutisen, jaksamista sinulle ja perheellesi tuo on raskas koettelemus. inshaAllah seuraava pienokainen pysyy matkassa loppuun asti ja on terve.

Sooja ja Enya jaksamista teille kummallekin! <3 Olen niin pahoillani. :(

Kauheaa kertoa omia hyviä uutisia tämän jälkeen..
Mutta kuten aiemmin tänne jo kirjoittelin niin kävin kaksi viikkoa sitten ensimmäisessä ultrassa. Siellä paljastui että sikiö (papuksi kutsutaan) onkin kaksi viikkoa luultua pienempi ja niskaturvotusta löytyi 3.8mm eli siis silloin rv 9+6. Eilen sitten kaksi viikkoa tuli täyteen ja pääsinkin odotettuun ja jännitettyyn ultraan. Tällä kertaa siis menin suoraan lääkärille enkä kätilölle kun tietysti oltiin jo ajateltu pahinta. Kuitekin eilen Papu oli rv 12+1, eli kehittynyt juuri niinkuin piti ja turvotuskin oli laskenut normaalin puolelle eli maximi turvotus joka saatiin oli 2.0mm. Kauhean paljon Papu muutenkin liikuskeli ja meni menojaan eikä lääkäri meinannut pysyä perässä. Sanoi vain että taitaa tulla urheilija tästä lapsosesta. :D kaikki on siis näillä näkymin kunnossa ja sanoikin että jollei illalla soittoa kuulu, myös seulonnat ovat muuten kunnossa ja voit iloita raskaudesta. Soittoa ei kuulunut ja nyt sitten olenkin ollut yhtä hymyä! :))

Sanoinpahan siinä sitten ultrauksen jälkeen siitä viimekertaisesta lääkäristä joka ultrasi, että hän pelottili keskenmenoilla ja epänormaalilla turvotuksella yms ja tämä tämän kertainen lääkäri olikin ihan kauhuissaan, että miten hän on mennyt sellaista sanomaan kun viikotkaan ei ollut vielä niissä missä turvotusta voidaan edes mitata.

Meillä siis kaikki hyvin ja laskettua aika onkin 23.12. :) <3

no niin n0ppa1 hienoa ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :) minähä sanoin että se lääkäri oli puhunu puuta heinää, mullaki meinaa viimeks lääkäri oli että ei kyllä vastaa viikkoja ku oli 11+3 ultran mukaa ni totesin et mun laskujen mukaa 11+4 koska mun kierto on 41pvä ei se 28 millä sä just laskit ni totes et no sit mennää iha oikeissa mitoissa, viikoilla ja kaikki hyvin alhamdulillah :) mut kyllä se sun eka lääkäris oli törppö oikeestiki miten se ei ottan huomioon että sulla kierto pidempi ku 28pvä. no pääasia että siellä on pikku sissillä kaikki hyvin alhamdulillah :)

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!! :)

Ultrassa käyty, nyt rv 12+0. Kaikki oli niin kuin piti :Heartred Niskaturvotusta 0,9, seulontoihin ei osallistuta. Rakenneultraa odotellessa :) Laskettu aika pysyi samana (25.12), vaikka kone pari päivää myöhemmän ajan antoi.

Mulla sama kuin kkiralla, nyt voi rauhassa nauttia toistaiseksi helposta ja vähäoireisesta raskaudesta :Heartred Tää kyytiläinen tahtoo päästää äitinsä helpolla :love017

Hihii,munkin kauhea jännitys sai vihdoin rauhan. Vilkas toukkahan se siellä mahassa möngersi ja kaikki luvut hyvin eikä mitään poikkeavaa näkynyt.Kaveri olikin vähän isompi mitä varhaisultrassa oli todettu,joten mennäänkin neuvolan LA mukaan,joka on 19.12.En vaa tiiä missä välissä tää on saanu alkunsa,ku yleensä kierto on sen 40+ ja nyt lasketaan 28pvän mukaan,noh,parempi näinpäin :)

Meilläkin oli ensimmäinen ultra tänään ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Paikan päällä laskettiin arvot ja kaikki oli ok. Kyllähän siinä itku väkisin tuli vaikka yritti kuinka sinnitellä. Niin ihanalta tuntui nähdä, että siellä todellakin on vauva ja sen sydän lyö ja se liikkuu hurjasti vaikkei vielä mitään potkuja tunnukaan! Aivan mahtavaa! Piti samantien ajaa 50km ylimääräinen lenkki, että päästiin kertomaan mun veljelle, kun se oli viimeinen meidän lähisuvusta, joka ei vielä tiennyt.

Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja voimia ja jaksamista huonoja uutisia saaneille..

Ja just tajusin että mulla on huomenna se nt ultra...huomenna perjantai 13 päivä kello 13.voiko kaikki mennä hyvin epä onnen päivänä... ja jos huoneen numero on 13 niin käännyn kannoillani ja karkuun...pitäiskö uskoa tuohon epä onnen päivään..mieskään ei sittenkään pääse mukaan..ihan yksin joutuu menee...:sad001

onnea kkira, sandy, sapiisakki ja orube hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

jolianna älä ol huolissas, se on iha normi päivä siinä missä muutkin. kyllä siellä kaikki on hyvin inshaAllah :)

En voinut kuvitellakaan, kuinka taianomaista ja ihanaa on nähdä oma esikoinen ensimmäistä kertaa!! <3 Eilen oli nt-ultra ja turvotukseksi mitattiin 0,8mm. Pikkunen oli unilla, mutta teki muutaman hienon sammakkopotkun ja pyörähdyksen. Näytti ihanku olis koittanu venytellä takareisiään, kun kurotteli käsillä rimppakinttujaan. :D Hyvältä näytti ja neljä päivää edellä mennään arvioituun aikaan nähden, eilen 12+3 --> 13+0.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitos kaikille osanotosta ja isot pahoittelut myös Soojalle :Heartred

Kohtu lähtikin supistelemaan eilen itsestään ja vuotoa tuli runsaasti illalla ja jonkin verran yöllä. Tänään vuoto on ollut taas runsaampaa ja otin tyhjennysläääkkeet, mutta vielä ne eivät ole aiheuttaneet supisteluja, joten voi olla, että suurin tyhjentyminen on jo tapahtunut. Fyysisesti olo on jo parmpi, mutta mieli on maassa ja kestää varmaan aikansa ennen kuin helpottaa. Mutta päivä kerrallaan mennään. Minut voi poistaa listalta, mutta voi olla että taustailen täällä tai tulen kertomaan kuulumisia, jos pystyn. Paljon onnea teille muille teidän odotukseen ja kaikkea hyvää :Heartred

Meilläkin on hyviä uutisia vain. :) Itse olen hyvin pidättyväinen kaikissa tunteissa vieraassa seurassa, mutta pakko myöntää että silmät kostui kyllä kun oman pikkuisen näki ensimmäistä kertaa :love7

Eli tosiaan tänään oli ultra. RV 12+4, mutta koon perusteella 13+1. LA edelleen se 21.12. silti.
Pää-peppu pituus oli 69mm. Niskaturvotus 0,8-1,0mm välillä, mutta papereihin merkkas sen 1mm. 1½-2vko kuluessa jos ei Espoon labrasta soittoa kuulu, oli verikoekin sitten ollut ihan ok. Kaikki oli pienellä hyvin ultrassa.

Meinasi olla vaikeuksia saada mittoja kun toinen kääntyili ja liikuskeli aluksi koko ajan. :grin Sitä mukaan kun kätilö jotain kohtaa yritti mittauksen takia kuvata, vaihtoi pikkuinen asentoa ja hankaloitti siis hommaa. :angel9

Olo on nyt helpottunut kun pahinta jo pelkäsin.

10.7. olis seuraava neuvola ja 12.8. rakenneultra.

Liitteet

• Meidän Vauva0005.jpg
    Meidän Vauva0005.jpg
    130.2 KB · Katsottu: 38
Takaisin