Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Häääh? Mä taas oon tuntenu liikkeitä rv 13+4 lähtien just siks, että istukka on kohdun takaseinässä.Mä en ymmärrä tota istukkan paikkaa... mulle sanottiin etten tunne putkuja koska istukka on takana![]()
Mä en ymmärrä tota istukkan paikkaa... mulle sanottiin etten tunne putkuja koska istukka on takana![]()
Multa se löytyy monenkin eri mutkan kautta, mutta esim. niin, että etusivulta ensin vasemmasta reunasta terveystiedot. Sit siihen keskelle tulee listaus kaikista mun käynneistä. Siitä sen neuvolapäivämäärän (se eka missä ne kokeet määrättin) mukaiselta riviltä oikeasta reunasta tutkimukset. Sieltä löytyy ne riskiluvut sekä kaikki muutkin samalla kerralla otetut veriarvot. Löytyykö sulta mitään?Helsingissä mekin asutaan ja meiltä kysyttiin, että halutaanko kirjeenä vai puhelimitse tieto. Käväisin nyt kanta.fi-sivustollakin, ja siellä oli vain merkintä meidän käynnistä, ei mitään tietoa riskistä. Nyt alkoi ihan häiritsemään tämä. Täytyy varmaan soitella neuvolaan...?
Mulla tismalleen sama. Ja Tre myös.Tampereella taas nt ultraaja kertoi riskiluvut ultran päätteeksi. Verikokeessa oli käyty n. viikkoa ennen ultraa.