Neuvola & ultrakäynnit

Ompa kiva lukea teidän uusia ultrakuulumisia. :happy: Täälläkin tänään käyty ensimmäisessä ultrassa. Minulla taustalla siis epäsäänölliset kk. Edelliset menkat lokakuun alussa ja raskaustesti tuli mieleen tehdä vasta jouluaattona, ja selvää positiivistä näytti. No sain heti lähetteen ultraan että tietäisi missä mennään. Tänään sitten ultrassa näkyikin vain ruskuaispussi.. plääh.. 2vk päästä uusi ultra ja ollaan viisaampia.. eli meistä ei ainakaan heinäkuisia nyt tullutkaan.

Tsemppiä kovasti Miukkis! Toivottavasti olisi hedelmöittyminen tapahtunut vaan tosi myöhään ja seuraavassa ultrassa näkyisi pikkuinen!

Monelta olit Naikkarilla SportMom? Mulla oli siis kanssa ultra siellä tänään ja aika oli ysiltä, mutta kuvissa lukee kympin jälkeen olevia kellonaikoja, vaikka 9.20 oltiin jo ulkona. Katoin, että sulla on ihan samoin, niin mietin, että olitkohan siellä ihan samaan aikaan. :) Meidän pikkutyypillä oli kaikki hienosti. 6,7cm oli päästä perään. Vastasi viikkoja 12+6, nyt menkkojen mukaan 12+3. Ihan samaa tahtia kasvanut kuin varhaisultrassa, silloinkin oli muutaman päivän isompi. LA ei kuitenkaan muuttunut, kun ero on niin pieni. Niskaturvotus oli 1,6mm, eli ilmeisesti ihan hyvä. :) Lopullinen tulos seulonnasta tulee sitten postissa. Kovasti tyyppi viuhtoi menemään ja pyöri volttia. Nyt ultrattiin pelkästään mahan päältä, samoin oli muistaakseni tokan lapsen kohdalla, mutta ekan kanssa kätilö sanoi, että ultraa aina kumpaakin kautta, että varmaan riippuu ultraajaastakin tuo, miten tehdään. :)

Mun aika oli 8.30, mut pääsin sisälle vasta 8.45. Joskus 9.10 päästiin pois, joten samaan aikaan siellä oltiin. :D Mullakin oli varhaisultrassa pari päivää isompi, mut nyt päivää pienempi. Tosi pieniä heittoja nuo on kuitenkin, joten ei huolta. :) Mulla ultrattiin myös pelkästään mahan päältä ja tosi hyvin näkyi. :) Millon sulla on rakenneultra? Mulla 26.2.

mäkin olin Naikkarilla ultrassa tänään, mutta vasta puolilta päivin. Olipa jännittävää nähdä aktiivinen pikkuinen siellä. La muuttui päivää aikaisemmaksi eli nyt 15.7. Mulla rakenne 29.2! En nukkunut moneen päivään kun jännitin ultraa niin paljon (flunssalla tosin varmasti yös osuutta).

Mullakin rakenneultra karkauspäivänä, mutta se on kättärillä. :) SportMom olitko se tummatukkainen, joka istui miehensä kanssa sohvalla? Miehellä muistaakseni pipo päässä? :D

Inkivääri, joo! :D Missä sä istuit?

Mulle olikin jo näköjään nyt tullut netpostiin, että seula on valmistunut ja lisääntynyttä riskiä ei ole. ❤

Me tultiin siihen teidän viereen just ennen kun teidät kutsuttiin sisään. :D Mulla on tumma tukka ja oli päällä farkut, harmaa neule ja punainen toppi, mies taisi istua vaan musta takki päällä siinä. :)

Hitsit kun en kyllä yhtään tajunnut kattoa siellä muita "sillä silmällä". :D Muistan kyllä, että siellä jotain muitakin oli. :D

Netposti on postin sähköinen palvelu. Ottamalla sen käyttöön saa Netpostin yhteistyökumppaneilta kirjeet paperisen sijaan sähköisessä muodossa (ja paperista nopeammin). Ainakin Huslabin kirjeet on mulla tulleet aina sinne.

Mulla tänään eka ultra. Jännäsin että löytyykö masusta ketään kun ei oikein oireitakaan ole. Semmonen ihana n. 6cm pituinen pikkuinen siellä köllötteli. :Heartred:Heartred:Heartred Kaikki näyttäs olevan hyvin. Niskaturvotus 1mm..eli normaali. Pelkäsin sitä jo kun ikääkin on, riski kasvaa. Kuvaa yritin laittaa, mutta väittää puhelimesta että on liian iso kuva. Yritän uudelleen kotona.

Meidän vauva taitaa olla vaikea tapaus :D viikko sitten ultrattiin masusta ja alakautta, eilen sama homma kun ei meinattu pienestä saada niskaturvotusta :D 1.0mm saatiin viimein pitkän ultraamisen jälkeen mitattua.. Vaan olipa kiva nähdä taas pieni siellä masussa hyörimässä ja kaikki ok ❤️

Meillä oli tänää toka neuvola :) sykkeet löytyi <3 tuleva isoveikka oli täpinöissään käynnillä mukana "kuuntelemassa vauvaa" :) <3

Mullakin tänään eka ultra. Kaikki vauvalla mallillaan ja kovasti jumppasi ja venskasi siellä. Esikoista sai herätellä aikoinaan ihan huolella. Niskaturvotus oli 0,7mm, mut odotellaan nyt niitä tuloksia.
Ihmeellistä kyllä, että siellä tosiaankin on vauva!

Ai niin ja piti vielä lisätä. Hassua, mutta kätilö merkkasi raskausviikoiksi nyt 12+0 vaikka menkoista laskettuna 11+6. Meni vielä muuttamaan lasketunkin päivällä aiemmaksi eli nyt se on 19.7. Aika tarkka kätilö, kun täällä joillakin on ollut useiden päivienkin heittoja mutta laskettua ei olla muutettu :D

Oi ihanaa lukea teidän ultrakuulumisia! Mulla vielä viikko kitumista... Miks aika menee niin hitaasti, kun odottaa näkevänsä pikkuisen?

Netpostiin tulikin jo samana iltana postia, sen mukaan kaikki hyvin. Riskiä ei ole, eikä syytä jatkotutkimuksille :happy093.

Suffeli, mulla menkkojen mukaan 12+0 ja vauvan koon mukaan 12+3, eikä muutettu laskettua aikaa, et tosi tarkkana on sulla kyllä oltu :)

Takaisin