Neuvola & ultrakäynnit

Ihanaa Minjelmiina! :)
Täällä pitäis vielä muutama tunti odotella että pääsee katteleen mikä tilanne.
Apuva mä oon ihan täpinöissäni.

Minjelmiinalla selkeä pikkuinen siellä! Jospa omani tosiaan olisi vasta niin nuori, kun näkyi ehkä herneen kokoisena :)

RiiaBa mulla oli neuvolan laskujen mukaan jo 9+0 muutama viikko sitten ja sillon vastas vasta kokoa 7+2 joten ihan hyvin voi olla että siellä pikkunen on vielä niin hentoinen! Mulla tehtiin tuo 7+2 ultra alakautta kun ei mahan päältä näkynyt mitään ja masun päältä tämä tuorein 9+6 :) tsemit sinne ja koita olla ihan rauhallisin mielin vaikka tiedän että se on vaikeaa :)

RiiaBa, mä olin se jolla ultrassa ihmeteltiin pientä kokoa. En muista laitoitko omasta ultrastas kuvaa, mutta tässä olisi mun. Tän piti siis olla ainakin 7+2, mutta koko ja sikiökaiun puute ei tukenut sitä. Paljastu myöhemmin, että tässä on vasta about 5+2.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    76 KB · Katsottu: 32
Paratiisi! Lohdullinen näky! En saanut edes kuvia mukaani jotta voisin tänne laittaa, pussukat näkyi ja mahdollinen pieni kaiku. Odotellaan siis se pari viikkoa :) tuo auttoi kovasti! Kiitos!

Juuri tulin ekasta neuvolasta ja mukava terkkari heti alkuun ultrasi. Ja siellä se pieni oli ja sydän sykki, ihanaa. Viikot 9+4 mitatessa vähä pienempi mutta LA ei vielä vaihtunut katsotaan sitten nt ultrassa.

Mä varasin just alkuraskauden ultraan ajan ens keskiviikolle...mää en niin jaksais oottaa :)

sain postissa ajan np ultraan ja se oliski vasta vuoden vika päivä :D harmi ku ei saanut ennen joulua ! Täytyy vielä pantata sinne asti kertomista julkisesti.ja silloin olis jo 13+1

Tänään eka neuvola 8+3 ,verenpaineet ,ja hemoglobiini eikä muuta.hirveesti lippuja ja lappuja..seuraava neuvola sit vasta helmikuussa

Kait se on uskottava että masussa joku asustaa kun tänään oli eka neuvola :) Eipä siellä mitään uutta tullut. Verikokeisiin ja ultraan täytyy itse tilata aika ja muuten meidän neuvolassa pissakin stiksataan itse, onko muilla niin? Seuraavaksi onkin lääkäri tammikuun lopussa ja neuvola vasta maaliskuussa kun viikkoja on jo silloin 22! Aika vähän siis neuvolassa ramppaamista.

Katoin tääl Savonlinnan neuvolassa ku influenssapiikin jälkeen vessassa kävin, et siellä oli stixejä vessassa. Ilmeisesti täälläkin siis stixaillaan ite. Mie tosin oo joskus töissäki stixaillu, työsuhde-etuja ;)

Eka neuvola käyty. Oli kyllä vähän turha käynti. Hirveesti lippuja ja lappuja sain, verenpaine mitattiin ja paino kans. Eipä sit oikeastaan muuta. Tasan viikon päästä verikokeeseen ja eka ultra-aika tulee postissa jossain välissä. Seuraava neuvola sekä lääkäri tammikuussa. Eikä kuunneltu sydänääniäkään, höh!

Ompas tosiaan eri käytäntöjä neuvoloissa! Mulla on seuraava neukku heti tammikuun alussa jo :) ja tosiaan nt-ultra minjelmiinan kanssa samana päivänä eli 22.12 :) jännitys on kyllä huipussaan ja km pelko tulee jo uniinkin. ..:oops:

Nt ultraa odotellessa. Mulla 12.1. Lääkäri neuvola.. :) itse sai mielenrauhan muutaman päivän takaisesta ultrasta joten stressittömänä odottelua. Kohta kun vaihtuu viikko niin voi sanos että ens viikolla :D

Eka neuvola oli tiistaina 8.12. Normi tarkastukset ja mittaukset. Seuraava neuvola olisi tammikuun puolivälin tienoilla ja lääkärikin olisi tammikuun lopuilla.
Tilasin itse ultra-ajan ja sain sen jouluviikolle 22.12. Eli samana päivänä kuin minjelmiinalla ja waterlily85.

Kovasti jännittää Se ultra. Koko ajan mietityttää että onko siellä ketään ja onko kaikki kunnossa. Ei oikein osaa iloita koko hommasta vielä...

Olen menossa tuohon sikiöseulontaan ja siihen liittyy veriseula ja lisäksi virtsanäyte otetaan samalla kun täällä ei neuvolassa otettu. Tietääkö joku, että onko noissa se että ei saa syödä 12h eikä pissata 4h?

Täälläkin oli eka neuvola tiistaina, eipä siellä mitään uutta tullut. Verikokeet (seulonta) viikon päästä maanantaina, ja nt-ultra vasta 8.1.16! Odottavan aika on pitkä, mutta jos ultrassa on kaikki hyvin, niin sitten uskaltaa jo rentoutua. Meillä ei siis ole käyty ar-ultrassa, ei raaski tuhlata siihen.

Takaisin