Mulla on takana kaks helppoa ja nopeaa synnytystä ettei niistä ole onneksi jääny mitään ikäviä muistoja. Mutta kyllä tässä jännittää ja mietityttää synnyttää vauva peppu edellä... Toki tässä vielä kontrolloidaan tilannetta ja jos muutttuu niin sittehän leikataan.Leikkauskin kyllä pelottaa ja lähinnä toipuminen siitä..
Tsemppiä sullekki Helmimamma11 kovasti
Laitellaan kuulumisia tänne miten hommat etenee kummallaki ja toivotaan että vauvat päättäis kääntyä!!
Tsemppiä sullekki Helmimamma11 kovasti
Laitellaan kuulumisia tänne miten hommat etenee kummallaki ja toivotaan että vauvat päättäis kääntyä!!

) ja auki yhdelle sormelle. Pituutta vielä 3 cm.
??
(toivottavasti ei yhtä ruma kuin tuo hymiö....)
Ja huomasin tosiaan, etten tajunnut mainita, että ultrassa käytiin (hyvä minä ;) )
) ja ittellä ollut pelko, että vauva on iso sen takia ja siksi vähän pelästytti iso sf-mitta neuvolassa. Varsinkin, kun oli sijainen kerran ja aika tiukkasanaisesti kysyi, että oletko yrittänyt välttää sokereita. Yritin siinä sitten selittää tilannettani, mutta tuli kyllä niin huonoäiti-fiilis
Onneksi oma neuvolatäti sitten selitti, että vauvaa ruvetaan vain hieman aikaisemmin häätäämään, jos todellla isoksi meinaa kasvaa.
Sanoivat että sieltähän se toivottavasti alkaa nyt tulemaan, ettei joutuis odottaa sinne 40vk! Onko kellään kokemuksia tosta että kauan on sit kestäny et alkanu synnytys käynnistyy? :O Luin tuolta netistä niin joillan saattanu olla yhelle sormelle jo monta kuukautta aikasemmin.. pitäs vissiin lopettaa tää toivominen ja oottaminen mutta mun olo on niin tuskanen että haluaisin jo saaha normaaliolon takaisin!