Itse ainakin olen tyytyväinen, että vauva on viihtynyt vatsassa yli lasketun ajan. Meillä neljäs jouduttiin ottamaan leikkauksella jo rv 36+3 ja hän oli jotenkin niin poloinen, vaikka painoi 3kg, niin oli jotenkin niin luiseva ja alkuun rinnan imeminen oli vähän heikompaa ja painon nousua jouduttiin seuraamaan tarkasti ja kaiken sen päälle hän meinasi alkaa kellastumaan, mutta ei tarvinnut valohoitoa kuitenkaan. Lämpöä myös mitattiin osastolla oltaessa joka päivä. Joten minä mieluusti olen hautonut tätä murua masussa näin kauan, siellä vatsassa on hyvä vahvistua ja kasvaa :)
Koitahan voikukka9 malttaa mielesi, se kolme viikkoa kyllä menee yllättävän nopeasti. Itsestä ainakin tuntuu että nämä viimeiset viikot on kadonneet jonnekin vaikka vielä olisi kaikkea tekemistä. Ja tämä jännitys on jotain ihan kamalaa, kun odottaa että koska tapahtuu ja en millään haluaisi jäädä sinne sairaalaan, kun kotona jää lapset ikävöimään
vaikka tiedän että he pärjäävät isänsä kanssa todella hyvin.
Koitahan voikukka9 malttaa mielesi, se kolme viikkoa kyllä menee yllättävän nopeasti. Itsestä ainakin tuntuu että nämä viimeiset viikot on kadonneet jonnekin vaikka vielä olisi kaikkea tekemistä. Ja tämä jännitys on jotain ihan kamalaa, kun odottaa että koska tapahtuu ja en millään haluaisi jäädä sinne sairaalaan, kun kotona jää lapset ikävöimään
Koko illan kivut jatkui ja vauvakin vissiin stressaantui siitä painelusta kun jumppas menemään 5,5h putkeen sieltä neuvolasta lähtien! Ja sehän ei oo normaalia ollut tämän raskauden aikana. Taitaa huomenna olla hyvin rauhallista mahassa kun kaikki kovimmat potkut potkuteltiin tänään yhteen pötköön..