Uh, vielä pitäisi kerran mennä neuvolaan täällä paikkakunnalla ja tulevallekin paikkakunnalle on soitettu aika. Nyt oon joutunu pari kertaa käymään ilman miestä neuvolassa ja kyllä täytyy sanoa, että mä kaipaan sitä mukaan. Mun oma mieli on jotenkin levollisempi, kun se on mukana kuuntelemassa ja neuvolatätikin ottaa miehen huomioon hyvin. Eikä kertaakaan oo tarvinnut miestä neuvolaan raahata, vaan ihan vapaaehtoisesti on lähtenyt mukaan - kuten myös kaikkiin ultriinkin.
Meillä vaan tuntuu, että täällä olisi neuvolakäynnit vaan lisääntyneet, mutta tulevalla paikkakunnalla tuntuvat vähenevän :'D Viimeksi kuitenkin kaikki oli ok, hemoglobiini on vaan tippunut 110, joten rautalisän kävin ostamassa ja nyt sitä pitäs vaan muistaa ottaa säännöllisesti. Mä oon niin huono noiden pillerien kanssa... SF-mitta oli noussut hyvin, nyt se oli 24cm, mutta noussut omalla käyrällään, vaikka vähän ali olikin.
Kasvukontrolliultra oli tiistaina ja sinne mies pääsi mukaan. Sanoikin, että oli kiva päästä näkemään tyyppiä ja kuulemaan, että kaikki oli silläkin saralla hyvin. Kaveri ei tykännyt olla käyrillä ja olikin hirmu levoton antureiden alla. Virtauksia ei satu kunnolla mitattua, kun tyyppi pyöriskeli ihan huolella ultran alta pois. Syke oli 130-150 välissä tyypin hääräillessä. Painoarvioksi saatiin 1600g, että hyvin kasvaa edelleen. On vain siro lapsi, eikä tuolla liikkuvuudella pitäisi olla mitään ongelmaa. Yhteen kontrolliin määräsivät kuitenkin vielä. Hyvä vaan, että seuraavat kunnolla. Ja raivotarjonnassa täällä ollaan oltu koko raskauden ajan :'D
Tämä viimeisin kontrolli siis 31+5 :)