Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ilyana, oliko siis vauvan veriryhmä rh+? Ei kai sun rh- muuten vaadi seurantaa?
Itse siis olen O- ja olen käsittänyt, et ongelmia voi tulla jos vauva on rh+

Miksi jos on tehty verensiirto tulee ylimääräiset kokeet ? Nimittäin mulle annettiin esikko synnytyksen jälkeen verensiirto ja pitäskö multaki siis jtn ylimäärästä verikoetta ota ? Ei neuvolasta mtn ole sanonut..
Juttelimme myös liikkeiden tuntemisesta (kun koko ajan vertaan tätä raskautta edelliseen ja silloin tunsin jo selvästi päivittäin liikkeitä viikosta 15 lähtien) ja lääkäri kyllä sai mun huolta pois. Erilaisiahan kaikki raskaudet ovat ja istukan sijainnit ym. 

Toinen neuvola takana. Sydänäänet löytyi, vähän aika piti etsii ennen. Hb124 eipä ollutkaan alhainen. Paino tippunut 3 kiloa mitä vähän ihmetteli kun ylipainoa ei ole mutta johtuu varmaan unettomuudesta kun niin huono ruokahalu sen takii ja voi nyt muutenko varmaan ensiks paino tippuu ja sitten alkaa vasta nousee. Eipä muuta ihmeellista siinö ollutkaan. Seuraava neuvola kesäkuun lopulla jolloin lääkäri käynti edessä.
Rv 14+4
Onpa hienoa!
Meillä ei ole ollenkaan tässä välissä neuvolakäyntiä... Meidän neuvolasysteemi ei Tampereella toimi. Ensimmäinen neuvola oli rv 6+5, tässä välissä ollut vaan ultra ja nyt ensi viikolla rv 15 neuvolalääkäri. Neuvolasta en saanut apua ollenkaan kivuliaisiin supistuksiini ja alavatsakipuihini eikä neuvolasta ohjattu kuin pitkän taistelun jälkeen vasta omalääkärille "jos sua nyt niin kovasti ne vatsakivut huolettaa"... Omalääkärin diagnoseina pissatulehdus, emätintulehdus ja hiivatulehdus, kaikki kolme siis. Olin yhteydessä neuvolan toiminnasta neuvolatoiminnan esimieheenkin.![]()