Meillä myös takana np-ultra eiliseltä..
LA on nyt sitten 21.6 23.6 sijaan. Neuvola siis jo laski tuon ajan ennen ultraa, mutta itse olin sitä mieltä, että se on pari päivää myöhemmin omien laskujen mukaan, ja samoin kahden varhaisultran mukaan viikot olisivat hieman pienemmät (eli noin 2 päivää) mutta eilen sitten kaveri vastasikin jo neuvolan viikkoja, eli tuolla 21. päivällä sitten mennään. Sopii mulle.
Kaikki oli hyvin, turvotukset rajojen sisällä reippaasti. Siellä kaveri heilui rimppakinttujensa kanssa. Kätilö näytti jopa
3D-kuvaa, huimaa :) Kuulemma pari kaveria on saanut kunnallisesta rakenneultrasta noita 3D-kuvia jopa mukaansa.
Me saatin nyt sellaiset 7 kuvaa ihan sitä perussettiä. Veriseulassa kävin myös, sitä ei esikoisesta voitu ottaa, kun oli isompi, kuin piti.. Rajana on vissiin 12+6, ja mulla oli silloin 13+1 ultran mukaan.
Ultraaja oli sellanen semi-asiallinen, ei kauheasti ollut huumoria mukana, mutta ok kuitenkin.
Rakenneultra on vasta helmikuun puolessa välissä, eli 2 viikkoa myöhemmin, kun mulla oli esikoisesta, sillon siis olin RU jo 19+6, nyt on viikkoja sillon sitten jo 22..Toivottavasti näkee sukupuolenkin sitten vielä varmemin tuon 3D avulla, jos osuu sellainen kätilö, joka sen suostuu kertomaan..
Seuraava oma neuvola on tän kuun viimeinen päivä.. Jotenkaan tässä 2. raskaudessa mikään ei ole enää niin jännää, odottaa vaan, että tulee se kesäkuu. Ja aikakin kuluu jotenkin nopeammin kuin esikoisessa...