Neuvola- ja ultrakuulumiset

Mua jäi vähän häiritsee tossa eilisessä ultrassa yks juttu. Ja nyt ärsyttää et miks en vaan kysynyt asiasta :D
Sydämen syke näkyi hyvin eilen ultrassa mutta ultraaja laittoi sitten vielä väriä niin että se kohta jossa sydän sykki näkyi punaisena. Mutta ko näin siinä kohdun sisällä toisessakin kohdassa semmosen punasena sykkivän pienen läntin vaik ei kyllä sikiöitä kuulemma ollu kuin yksi. Taitaa olla liian vilkas mielikuvitus :D

mommyme: mulla näkyi punaista ja sinistä vuorotellen, kun lääkäri näytti väreillä sen sykkeen :O Se vaan meni niin kauhean nopeasti ohi, etten ehtinyt oikein edes reagoimaan siihen näkymään. Enkä kyllä minäkään sitten tajunnut kysyä jälkikäteen, kun oltiin vähän pökissä siinä muutenkin... oliskohan se liittynyt sydämen kammioihin ja eteisiin, ja siihen, miten se veri kulkee siellä sydämessä :wideyed:

Siis joo näkyi punaista ja sinistä kanssa mutta kun näkyi kahdessa eri kohdassa nii sitä jäin ny miettii :D toinen värillinen kohta siinä missä sikiökin näkyi mut sit siellä eri kohdassa vilkahteli saman kokoinen pieni punainen värikohta :D
Mut ehkä tosiaan mielikuvitukseni on nyt vaan vilkas :D

Neuvola:

28.2. LinneaBorealis
28.2. Miitu
28.2. Tiiiu
1.3. Cocoa
1.3. Briala
1.3. tiuhtimus
1.3 Marnie
1.3. Leele
6.3. Niiinu
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
8.3. Fifu
8.3. Kaari
9.3. Susqi
10.3 tiiamariia
10.3. kullerva
15.3. DreamsComeTrue<3
17.3. Hellu<3
17.3. Mamsku
20.3 vipe
22.3. Sinso
23.3. Kristaa
23.3. Barbieq
6.4. Tania

Ar-ultrat:

24.2. india
24.2. Heikku_82
24.2. Leele
25.2. LinneaBorealis
1.3. Hellu <3
2.3 vipe
9.3. Barbieq
10.3. tiiamariia

Nt-ultrat:

23.3. Sanmarie
27.3. kullerva
28.3. Susqi
31.3. Niiinu

Rakenneultrat:

Neuvolalääkäri:

2.3 Miitu + ultra

Oma neuvolapäivä vaihtui, niin muokkasin sen listaan :) Ja poistin listasta pari, kenen aika oli tänään.

mommyme, Onpa jännää, jos siellä olisikin vielä toinen pieni sydän sykkimässä. :wink Joskushan kaksonen löytyy vasta myöhäisimmillä viikoilla ultrassa, ettei yhtään tavatonta oo.

Jännittäviä nämä kaksosuutiset ja epäilyt :) Eikös tässäkin porukassa jo ainakin yhdet varmat kaksoset ole jo todettu?
Itse pelkään kuollakseni sitä, jos ultrassa löytyisikin kaksi sykettä. En halua riskiraskautta enkä kahta kerralla (olen tuleva yksinhuoltaja). Kyllähän kaikesta selviäsi, mutta hyvin rankkaa tulisi yksin olemaan. Kyllä kaksoset on kahden vanhemman juttu (mun mielestä). Mutta aivan ihanaa seurata vierestä näitä kaksosjuttuja, on se kuitenkin niin erikoinen ja ihana asia :) <3

Joo ultras tätä yhtä ja vähän liikutti sitä vekotinta nii sano vaan et siinä lähistölläkin on jotain mut se laite ei sen tarkempaa näyttäny nii selvii sit tuolloin 2.3 :) kerroin kyllä sen jälkeen että 2 alkiota sinne siirettiin mut sillon viikkoa aiemmin ei huomannut mitään nii ajattelin että se ei ole matkassa mukana :)

Kaiken lisäksi näkymää huononti ku rakko oli aivan täysi vaikka kävin vessassa ennen sitä. Tää vaan on kauheeta ku pissittää koko ajan.

Se ois melkeen katastrofi jos olis kaksi mut ko mies on semmosta vouhottanu et kumminki tulee kaks ja oon nähny kaikkia ihme unia nii kai nyt vaa kaiken sen takia kuvittelen olemattomia :D tosin ei se nyt 100% varmaa oo mut kuitenki sano vaa yhden sikiön näkevänsä lääkäri :)

Minusta kaksos uutiset ovat aina ihania! ♡

Mutta omalle kohdalle en toivoisi, koska tuntuu etten aina pärjää tämän yhdenkään kanssa. :D
Vaikka kaikkeen varmasti tottuisikin.
Miehen puolella sukua on tuota kaksosgeeniä.

Tää odottaminen on kyllä taas tosi kuumeista. Pitkiä päiviä ja viikkoja...

Iih, kaksoset <3 itsehän olisin ihan paniikissa mutta onhan se huikeeta! :)

Mä näin unta heti plussaamisen jälkeen, että meille tuli kaksoset ja koko ajan kolkuttelee sellainen fiilis, että niitä olis kaks :joyful: Tiedän, ettei siellä luultavasti ole ja olen ikionnellinen jos löytyy edes se yks syke. Kaksoset lähentelis kyllä katastrofia, ainakin taloudellisesti :joyful:

Mommyme ainaki värijuttu menee niin et punainen on ultran anturia kohti tulevaa virtausta ja sininen päinvastaiseen suuntaan menevää, joten jos punainen läntti näkyi kohdun seinässä, sehän saattoi olla esimerkiksi joku verisuoni! Mut eihän sitä tiedä vaikka oiskin piilosta leikkivä kaksonen :D

Meillä oli tänään varhaisultra, ja siellä sykki pieni sydän ❤ Viikkoja oli mittojen mukaan 6+3 niinkuin itekin oviksesta laskin (kuukautisten mukaan ois vähän enemmän). On niin helpottunut olo!! Nyt saa vähän rauhallisemmin mielin odotella ens viikon neuvolaa :love2

Siellä se pieni sydän sykki :Heartred koko vastasi 7+2 ja nyt menossa 7+1, joten hyvin kasvanut :)
Ihan mieletön fiilis, eikä itkulta oo vältytty :D Jännitti niin paljon, etten tiennyt johtuiko pahoinvointi siitä vai raskaudesta :D

Voi hyvän tähären. Nyt oli lääkäritkin ymmällään. Hcg oli noussu 1275. Ekalla kerralla siis 1039, sit laski 659 ja nyt noussu 1275. Ultrattiin mut kohtu tyhjä. Kohdunlimakalvo paksuuntunu, nyt 19mm ku viimeks oli 13mm ultras. Kohdun ulkopuolista raskautta ei näkynyt. Mitä ihmettä mun elimistössä tapahtuu?
Uus ultra viikon päästä ja hcg ens keskiviikkona...

Voi hyvän tähären. Nyt oli lääkäritkin ymmällään. Hcg oli noussu 1275. Ekalla kerralla siis 1039, sit laski 659 ja nyt noussu 1275. Ultrattiin mut kohtu tyhjä. Kohdunlimakalvo paksuuntunu, nyt 19mm ku viimeks oli 13mm ultras. Kohdun ulkopuolista raskautta ei näkynyt. Mitä ihmettä mun elimistössä tapahtuu?
Uus ultra viikon päästä ja hcg ens keskiviikkona...

Tosi jännä tilanne kyllä! Kerro heti ku tiedät lisää! :)

Neuvola:

28.2. LinneaBorealis
28.2. Miitu
28.2. Tiiiu
1.3. Cocoa
1.3. Briala
1.3. tiuhtimus
1.3 Marnie
1.3. Leele
6.3. Niiinu
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82