Neuvola- ja ultrakuulumiset

Neuvola:
22.2. Anila
23.2. Elma Auroora
23.2. Krisse_90
28.2. LinneaBorealis
28.2. Miitu
28.2. Tiiiu
1.3. Cocoa
1.3. Briala
1.3. tiuhtimus
1.3 Marnie
1.3. Leele
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
8.3. Fifu
8.3. Niiinu
9.3. Susqi
10.3 tiiamariia
10.3. kullerva
15.3. DreamsComeTrue<3
17.3. Hellu<3
17.3. Mamsku
20.3 vipe
22.3. Sinso
23.3. Kristaa
23.3. Barbieq
6.4. Tania

Ar-ultrat:
22.2. Aaria
23.2. kullerva
24.2. india
24.2. Heikku_82
24.2. Leele
25.2. LinneaBorealis
1.3. Hellu <3
2.3 vipe
9.3. Barbieq
10.3. tiiamariia

Nt-ultrat:
23.3. Sanmarie
27.3. kullerva
28.3. Susqi
31.3. Niiinu

Rakenneultrat:

Neuvolalääkäri:

2.3 Miitu + ultra

Muokattu viimeksi:
Jaiks! Mulla on aamulla ar-ultra (7+4)! Ihan näillä päivillä edellinen raskaus oli keskeytynyt joten hiukka jännittää mitä huomenna selviää... :eek:

mä soitin maanantaina meijän terkkarille ja sano et eka tulee puhelinaika ja nyt sitä sit ootellaan että pääsis iha oikeelle neuvolakäynnille [emoji85]

Jännä kuinka kaupunkikohtaisia nämä ekan neuvolakäynnin ajankohdat on, tai no kuinka paljon ne vaihtelee. Meillä ensimmäinen neuvola pyritään saamaan kun viikot on 8+0-8+6. Silloin kuunnellaan sydänäänet ja höpötellään asiat mitä neuvolassa nyt yleensäkin höpötellään ekoilla kerroilla. Mulla oli viimeksi eka neuvola kai 8+3 ja nyt toisen kanssa 8+5 :) Ja samalla kun puhelimitse varataan neuvola, laitetaan lähete nt-ultraan, jotta sen saisi varmasti siihen viikon 12 paikkeille. Itse sain sen kun on rv12+1.

Kävin tänään gynellä (nyt arviolta 5+3) ja siellä jo ultrattiin, vaikka gyne sanoikin ettei voida odottaa mitään vielä näkyvän. Näkyi siellä kuitenkin jo senttimetrin "kupla" kohdussa eli ainakin jotakin on oikeassa paikassa. Antoi lähetteet tavanomaisiin kokeisiin ja toivotti tervetulleeksi uudelleen kolmen viikon päästä. Laskettua aikaa ei vielä antanut.
Käyn siis yksityisen vakuutuksen kautta yksityisklinikalla ulkomailla.

Te joilla varhaisultra.. oletteko sen itse halunneet ja maksaneet vai onko teille jostain syystä se määrätty? :) Tuntuu, että tosi monella sellainen on!

Menen omalle hedelmöityshoitoklinikalle varhaisultraan, maksan sen luonnollisesti itse. Menen ihan sen vuoksi, kun on ollut keskenmenoa sun muuta aiemmissa raskauksissa. Eli käytännösä ostan itselleni mielenrauhaa :)

DreamsComeTrue<3
Mä halusin ja maksoin itse. Meinasin pyörtyä kun kuulin hinnan.. viimeks kävin toisessa paikassa missä Kela-korvauksen jälkeen maksettavaa jäi noin 90€. Hintaa kun ei etukäteen näe mistään. Nyt piti pulittaa 190€ :dead: Ens kerralla soitan ja kysyn hinta-arvion kyllä.. nyt vaan varasin ajan netistä. Itse halusin tietää/varmistaa kuin pitkällä oon kun kierto ei ole ollut tasainen ja myös sen et jos olisikin esim tuulimuna tms niin haluaisin tietää mielummin ennemmin kuin myöhemmin.. onhan täs vieläkin riskiviikkoja jäljellä mutta ainakin tietää et toistaiseksi kaikki hyvin.

Omasta pussista maksan tuon varhaisultran. Neuvola on vasta 8+5, enkä millään jaksa odottaa. Ultra on jo 6+5. Koko raskaus tuntuu niin epätodelliselta, että haluan mahd.pian ammattilaisen sanomaan, että kyllä se nyt on siellä :joyful:

DreamsComeTrue<3 lisäsin siun ultran tuohon listaan ylempänä :)

Edellisessä odotuksessa kävin yksityisellä ja maksoin itse ihan mielenrauhan takia. Nyt oli neuvolaan tullu ultra ja tosi helposti sain ajan kun sanoin et on ollu alavatsakipuja jonkin verrankin. Ja sehän ei sit maksa mitään et tää sopi kyllä mulle paremmin kun hyvin näin :)

Itse maksetaan, yksi np-ultrassa todettu keskeytynyt keskenmeno takana, ja enää ei huvita voida todella huonosti turhaan niin kauaa. Eli maksetaan mielenrauhasta nimenomaan :D ultra 7+2 viikolla, toivottavasti pari kolme viikkoa sen jälkeen saisi jo dopplerilla sydänäänet kuulumaan, niin ei ole loputtoman pitkiä piinapäiviä missään välissä.

Esikoista odottaessa käytiin Diacoris lääkärin ultrassa ja maksettavaa jäi sairaskassan jälkeen 40€. Nyt oon kht niin käytiin Perhe-Artessa kätilön ultrassa ja maksettiin 85€. Käytiin ihan vaan katsomassa et kaikki on siellä missä pitääkin :)

Täällä jännitetään taas lääkärin vastaan otolle ultraan 6+1 on laskujen mukaan. Mulla ultra kunnallisella sen 20 vähän päälle. 2.3 on sitten nlan kautta ja tietenki ilmanen

Neuvola:

23.2. Elma Auroora
23.2. Krisse_90
28.2. LinneaBorealis
28.2. Miitu
28.2. Tiiiu
1.3. Cocoa
1.3. Briala
1.3. tiuhtimus
1.3 Marnie
1.3. Leele
6.3. Lycosa
6.3. Heikku_82
7.3. Emiliin
7.3. india
8.3. Fifu
8.3. Niiinu
8.3. Kaari
9.3. Susqi
10.3 tiiamariia
10.3. kullerva
15.3. DreamsComeTrue<3
17.3. Hellu<3
17.3. Mamsku
20.3 vipe
22.3. Sinso
23.3. Kristaa
23.3. Barbieq
6.4. Tania

Ar-ultrat:

23.2. kullerva
24.2. india
24.2. Heikku_82
24.2. Leele
25.2. LinneaBorealis
1.3. Hellu <3
2.3 vipe
9.3. Barbieq
10.3. tiiamariia

Nt-ultrat:

23.3. Sanmarie
27.3. kullerva
28.3. Susqi
31.3. Niiinu

Rakenneultrat:

Neuvolalääkäri:

2.3 Miitu + ultra

Sydän siellä sykki pontevasti, pieni helpotus ainakin hetkeksi! [emoji173] Viikot olis ultran perusteella 7+0 eli 4 päivää vähemmän kuin menkoista laskettuna. Vielä riittää silti jännitettävää nt-ultraan, toivottavasti tyyppi pysyis mukana ja kehittyisi normaalisti!

e9b048fb5b313bff174077f47582c46b

Takaisin