Neuvola- ja ultrakuulumiset

Miekin meen huomenna ultraan.. Soitin neuvolaan siitä perjantain verihyytymästä ni pääsin sitä kautta ultraan. Tosi tyytyväinen oon ettei tarvinnu yksityiselle mennä, ku monta sataa kuitenkin joka kuukausi veroja maksan ni pitäis kyllä miun mielestä päästäkin kunnalliselle. Huomenna siis 6+0, sano et on siinä ja siinä näkyykö syke, mut oli sitä mieltä et jos se keskenmeno ois tosiaan tapahtunut ni sen saattais sieltä nähdä, mut todennäköisesti viikon päästä ultraan vielä uudestaan.
Hui kun pelottaa:arghh:

Isintyttö, Kiva juttu että saat nyt myös toivottavasti mielenrauhan. Toivottavasti pieni sydän siellä jo sykkii :)

Tänään soitettu neuvolaan, ensimmäinen neuvolakäynti 17.3. Kuukausi siis pitäisi malttaa odottaa :facepalm: o_O alkuraskauden ultrassa en ole käynyt aikaisemmissa raskauksissakaan.

Ai perhana, se neuvola! Piti tänään soittaa, mutta tajusin vasta sitten kun soittoaika oli loppunut viisi minuuttia aiemmin... no, toisaalta tekisi mieli odottaa ensi viikon ultraa, ja katsoa, onko siellä ketään hengissä. Siirsin ultra-aikaa päivällä eteen, kun ilmaantui muuta menoa, ultrapäivänä olis sitten viikkoja 7+3. Kai siinä vielä ehtii neuvola-ajan saamaan, jos kaikki oliskin hyvin :O Jotenkin vaan tuntuu, että ei siellä ketään hengissä taaskaan ole. Ei muuta kuin odottelua vaan.

Paljon onnea Miitu! :) Mä niin haluaisin tuonne ar-ultraan, mutta oon päättänyt, että jaksan kyllä odottaa. Ylimääräistä rahaa ei kamalasti ole ja sillekin sataselle varmaan löytyy muutakin käyttöä. Täytyy nyt vaan uskoa ja toivoa, että on joku kyydissä.

Mä pitkään olin sitä mieltä, että mennään ar-ultraan, mutta päätettiin nyt kanssa jättää se väliin ja malttaa odottaa.

Moondance, Ihanaa ja ihana kuva! <3 :happy:

Miksen minä saanu kuvaa :arghh:

Meiän neuvolalääkäri oli muutenkin vähän nihkeä. Oli sama jo esikoisen aikana. :meh:
Esikoisesta kävin aika usein ultrissa, niin monesti sain kuvia mukaan mutta tämäpä ei tainnut koskaan silloinkaan antaa?
Olisi ollut tietysti kiva miehellekin näyttää.

Meillä on onneksi pian uusi ultra uudella paikkakunnalla kun siellä ultrataan alkuraskaudessa lääkärin toimesta ja sitten on vielä nt-ultra rv 12. :)

Miitu se lääkärin ultra ei ole sitten päätä huimaava :grin
Vaikka enhän mä tiedä, jos teillä on omassa neuvolassa se. Mä oon vaan käsittäny et ne lääkärineuvolat on keskitetysti kaikki keskustassa. Mut sieltä sai kuitenkin suttusen kuvan Päksissä on kyllä onneksi uudet ja hyvät ultrat.

Miitu se lääkärin ultra ei ole sitten päätä huimaava :grin
Vaikka enhän mä tiedä, jos teillä on omassa neuvolassa se. Mä oon vaan käsittäny et ne lääkärineuvolat on keskitetysti kaikki keskustassa. Mut sieltä sai kuitenkin suttusen kuvan Päksissä on kyllä onneksi uudet ja hyvät ultrat.

Mulle kelpaisi vaikka se samanlainen suttu kuva kuin sulla, edes joku kuva. :grin

Miekin meen huomenna ultraan.. Soitin neuvolaan siitä perjantain verihyytymästä ni pääsin sitä kautta ultraan. Tosi tyytyväinen oon ettei tarvinnu yksityiselle mennä, ku monta sataa kuitenkin joka kuukausi veroja maksan ni pitäis kyllä miun mielestä päästäkin kunnalliselle. Huomenna siis 6+0, sano et on siinä ja siinä näkyykö syke, mut oli sitä mieltä et jos se keskenmeno ois tosiaan tapahtunut ni sen saattais sieltä nähdä, mut todennäköisesti viikon päästä ultraan vielä uudestaan.
Hui kun pelottaa:arghh:

Jokos isintyttö on saanut hyviä uutisia?
Mä olin myös ultrassa tänään tän viisi päivää kestäneen punertavan vuodon takia.
Ei näkynyt mitään, kun viikkoja vasta niiden laskujen mukaan 5+1 (mun laskujen mukaan 5+3) ja hcg vain 1039. Pitää kuulemma hcg olla yli 2000 että voi olettaa ultrassa jotain näkyvän. Jokin nestepussi sielä näkyi, en tiedä mitä tarkoittaa... :O

Ultrassa käyty: siellähän se pieni sydän tykytti <3 olin ihan varma et kesken oli menny ja oli se lääkärinkin ilme vakava kun oireet kerroin.. Mut kaikki hyvin<3 voi ei kun oon niin onnellinen! Omien laskujen mukaan tänään ois ollu 6+0, lääkäri merkkas et 6+2 ja sitä ruvetaan nyt kuulemma neuvolassakin noudattamaan. Muutan sen tonne listoillekin vaikkei nyt iso heitto ookaan.
Kiitos paljon kaikille tsempeistä!

Heikku_ 82: Saitko uuden ajan ultraan vai miten menetellää siun kohdalla? Isot tsempit sinne <3

Miitu, etköhän kuvan saa etenki, jos on sama mukava lääkäri :happy:

Tsemppiä heikku_52, toivotaan, että oli vain liian aikaiset viikot :happy:

Onnittelut isintyttö hyvistä uutisista :Heartred

Neuvola:
17.2. Tiira
17.2. Tania
20.2. Moondance
22.2. Anila
23.2. Elma Auroora
28.2. LinneaBorealis
28.2. Miitu
28.2. Tiiiu