Neuvola- ja ultrakuulumiset

Neuvola:
17.2. Tiira
17.2. Tania
20.2. Moondance
22.2. Anila
23.2. Elma Auroora
28.2. LinneaBorealis
28.2. Miitu
28.2. Tiiiu
1.3. Isintyttö
1.3. Cocoa
1.3. Briala
1.3. tiuhtimus
6.3. Lycosa
7.3. Emiliin
7.3. india
8.3. Fifu
8.3. Niiinu
9.3. Susqi
10.3. kullerva
17.3. Hellu<3
23.3. Kristaa

Ar-ultrat:
11.2. Susqi
13.2. Miitu + kontrolliultra
13.2. Tiira
14.2. Tania
15.2. Anila
16.2. Kristaa
20.2. Kaari, kontrolliultra
22.2. Aaria
23.2. kullerva
24.2. india
25.2. LinneaBorealis
1.3. Hellu <3

Nt-ultrat:
27.3. kullerva
28.3. Susqi

Rakenneultrat:

Neuvolalääkäri:

Sain kun sainkin varattua viimein ekan nlan.

Toivottovasti ei haittaa että lisäsin nt- ja rakenneultra kohdat ja siirsin nimiä sinne keillä oli jo päiviä tiedossa :)

Mä en o vieläkään uskaltanut/ehtinyt soittaa neuvolaan.. mutta jos sitä maanantaina! :) Hitsi noi alkuraskauden ultrat on muuten kalliita... viime kerralla selvittiin satasella ja nyt se edullisinkin oli nostanut hintaa 110 euroon. En tiedä kyllä onko varaa mennä..

Muokattu viimeksi:
Iih, ihania pikku sydämiä kyydissä :Heartred

Täällä ei olla vieläkään osattu päättää mennäkö alkuraskauden ultraan. Hinta kirpaisisi! Ja toisaalta aika on kulunut jo nyt niin äkkiä että piankos sitä jo ollaan siellä viikoilla 11-13 :D Tänään on 7+1 ja reilun viikon päästä onkin sitten jo eka neuvola, viikoilla 8+6.

Ihania uutisia Susqi <3 :happy: Kyllä nämä vaan saavat niin onnelliseksi!

Ihania uutisia teillä<3
Nyt rupes pelottamaan, että olisiko mun ultrassa kuulunut näkyä jotain selvemmin vai oliko oikeesti niiiin surkee ultra :sad001

Sanmarie noissa ultrauslaitteissa on ihan huikeita eroja! Esikoisesta ja toisesta kävin molemmista yksityisellä ar ultrassa ja esikon kuvassa näkyi todella selkeänä alkio, ruskuaispussi, jopa jotain pään rakenteita. Toisen lapsen kohdalla se laite oli joku halvempi versio ja ruudulle piirtyi hiukan liikettä sydämen kohdalle mut kuva oli vain pallukallinen pikselimössöä mistä sai joten kuten mitta-arviot otettua.. eli jostain tämmöisestä erosta kyse sielläkin?

No mulla oli just tollasta pikselimössöä mitä aaria kertoi. Näkyi kohtu ja siellä jossain kohdun reunalla oli näkevinään sykkeen sen pikselimössön seasta. Mut en mä edes mitään alkiota erottanu siitä :sad001 Tossa toisessa kuvassa mikä on ympyröity ni oli näkevinään sykkeen.

Liitteet

• IMG_20170212_155747_01.jpg
    IMG_20170212_155747_01.jpg
    725.7 KB · Katsottu: 63
  • IMG_20170212_155747_01_01.jpg
    IMG_20170212_155747_01_01.jpg
    739 KB · Katsottu: 62
Just samalta näyttää ku mun toisen tytön ar ultra, tai saatto olla vielä vähän suttuisempikin.

Moondance, Oi ihanaa! Kerrothan sitten ultrakuulumisia :) Itse joudun piinailemaan vielä iltapäivään ultran kanssa :nailbiting:

Tsemiä ultraan Moondance ja Miitu :) Tulkaa kertoon kuulumisia!

Huomenna ar ultra :D Laitoin kaverille viestii tuleeko miehen ja mun mukaa vahtii esikoista odotushuoneeseen, en ollu varma saako noin pieni (10kk) tulla mukaa huoneeseen :)

Taniakin pääsee kurkistamaan pienokaista! :happy:

Mulla on tosi rauhallinen olo ultran suhteen, mutta en tiedä miks mulla on olo ettei siellä ketään oo.. :sad001 Oonko sit vaan asennoitunut pahimpaan kun ei oireitakaan oikein taas oo? Vai aistinko sitten ettei kaikki ois hyvin.. o_O

Ihanan moni pääsee tällä viikolla kurkistaan kyytiläistä! <3

Mulla oli Miitu esikoisesta samanlainen fiilis np-ultraan mentäessä ja kaikki meni tosiaan hyvin. Toivottavasti saat hyviä uutisia!

Oisko joku semmonen alitajuinen et ku pelkää pahinta niin voi yllättyä vain positiivisesti..?

Voipi juuri olla Aaria tuota mainitsemaasi.

Ja kiva kuulla emiliin että fiiliksestä huolimatta sielläkin löytyi hyviä uutisia. :)

Takaisin