Neuvola- ja ultrakuulumiset

Neuvola:
6.4. Tania
6.4. Leele
7.4. Marnie
11.4. Tenava
11.4. Maryshka
13.4 Susqi
18.4. tiuhtimus
24.4. Miitu
24.4. emiliin
24.4. Junttura
28.4. Tiiiu
28.4. tiiamariia
28.4. Barbieq
3.5. Inkeri
3.5. Niiinu
8.5. Agnés
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
käyty helmi-maaliskuussa'17

Nt-ultrat:
5.4. emiliin
5.4. karkki__
7.4. vipe
11.4. Vehmis
11.4. Junttura
13.4. Aneska
18.4. Inkeri
20.4. Agnés
21.4. Miksu


Rakenneultrat:
15.5. Sanmarie
16.5. Tania
16.5. Tenava
16.5. Elma Auroora
18.5. Susqi
19.5. Moondance
22.5. Marnie
22.5. kullerva
24.5. Miitu
26.5. Anila
29.5. Maryshka
30.5. Leele
30.5. Mamsku
31.5. Kaari
5.6. tiuhtimus
12.6. Junttura
15.6. Agnés

Neuvolalääkäri:
6.4. Niiinu
12.4. Elma Auroora
18.4. kullerva
19.4. Krisse_90
26.4. Mamsku
27.4. Tenava
11.5. Barbieq
22.5. Agnés

Niiinun ajat päivitetty
 
Täällä maailman onnellisin nainen! Ultrassa oli kaikki hyvin :Heartred Vauvat olivat 5,3 cm (vastasi 12+0) ja 5,6 cm (vastasi 12+1). Viikkoja nyt siis 11+6. Molempien niskaturvotus muistaakseni 1,1-1,2 mm eli aivan normaalit. Kaikki tarvittavat elimet ja muut oli ihan normaalisti ja vauvat olivat virkeitä ja pitkäkoipisia :) Toinen heilutti mulle ja toisella oli hikka. Oli kyllä huikeeta katsella omien vauvojen touhuja melkein tunnin ajan. Olen niin onnellinen ja huojentunut :Heartred
 
Saitpa sä katsella heitä kauan! Mulla oli aika 10.40 ja 10.52 olin jo ulkona :D
 
Mulla meni noin 20 min mittauksiin ja perustutkimuksiin per vauva ja loppuaika otettiin 4D- kuvia vauvoista. Yritettiin saada molemmat samaan kuvaan, mutta se oli yllättävän vaikeaa :) Sain ison kasan kuvia mukaan, mikä oli ihana ele kätilöltä.
 
Kuulostaa hyvältä Hellu :) meillä ultrat tekee lääkäri, vaikuttaakohan se nopeuteen.. no ei se haittaa, oli ihan parasta taas kuulla pikkuisen syke :Heartred
 
Meillä meni kamalan kauan kun pikkuinen ei ois millään halunnut kääntyä oikeaan asentoon ja sit se pyöri niin paljon, ettei senkään puolesta meinannut saada kuvaa.
 
Mulla ultrattiin samaan aikaan sisäkautta ja päältä just ton tai j sitte kuulema eteenpäin kallistunut kohtu ni jotku jutut näki paremmin vatsan päältä :D
 
Mulla myös silloin katsottiin sisäkautta ja välillä masun päältä, yhteensä aika tasan tunnin saatiin ihastella pikkusta monitorista :) Kovasti ne ultraajat pahoitteli kun kesti niin kauan, mut minusta oli vaan kiva tuijotella niin kauan ja ihmetellä toisen menoa ja meininkiä :D
 
Hellu, mäkin itkin jo eilisillan etukäteen huonoja np-uutisia. Mut eipä niitä tullut! Tänään näytti kaikki olevan hyvin mitä vaan nähtiin, mut torstaina mennään uudestaan tarkistaan vielä varmemmaksi niskan turvotus ja vatsa. Mukelo kun oli kaikista pomppimisista huolimatta sitkeästi selkä kameraan päin :D Kahdesti koitti sekä vatsan päältä että sisäkautta ja aina vaan selkä edessä. Ainakin sen kunnossaolosta saatiin varmuus!

Mutta huh mikä valtava helpotus oli nähdä elävä ja viikkoja vastaava sikiö. En osaa pelätä enää että torstaina tulisi huonoja uutisia, kun kaikki tähän asti oli hyvin, ja ennen kaikkea pelättiin kuitenkin keskeytynyttä keskenmenoa. Tänään on ollut hyvä päivä!
 
Suvitus, mä niin tiedän ton helpotuksen tunteen! Äsken vielä saunassakin istuessani itkin onnesta :)
 
Mua jännittää ihan hirveesti huominen , tulee rv 12+0 ja mulla on nt-ultra. Isäkin pääsee onneks mukaan kun järkkäsi töistä "pekkaspäivän". Pääsee hänkin näkemään ultran kautta pikkuista, kun ei ole kuin kuvia nähnyt vain! Mahtaakohan ensi yönä nukuttaa tätä mammaa yhtään.
 
Rakenneultraan tuntuu olevan aivan hirveän pitkä aika! Ja mulla ei oireitakaan oo? Vaikka oon ollut ehkä jotain liikkeiden tapaisia tuntevinani.. Mietin että josko kävis tässä välissä vielä ultrassa.

Eilen soitin neuvolaan siitä istukasta, mutta mitään tietoa ei löytynyt. Epäili th että etinen istukka jos vuodoista puhu ja luulen kanssa ettei olis etuseinässä kun liikkeitä oon tuntenut. Senkin takia olisi kiva ultrata. Jään nyt miettimään että käviskö sitä kurkistamassa pientä taas. :)
 
Mulla on rakenneultra vasta 6.6, joten aion käydä jossain välissä yksityisellä moikkaamassa vauvoja :)
 
Nt-ultrassa tänään kaikki hyvin! Rv12+6 ja vauva vastasi täysin kokoaan. Kaikki lapset olleet ultrissa vilkkaita mutta tuollaista jumppaesitystä en oo silti ennen nähnyt mitä tää vauva touhusi. Kätilö sanoikin et tässä saa kyllä olla nopee :D
Hän oli siellä ihan kuin oppikirjassa ja saatiin tosi hyviä kuvia. Istukka ihan takaseinässä joten liikkeitä voi odottaa tuntevan jo ajoissa :Heartred
 
Tänään meillä oli nt-ultra :happy: Laskettu aika vaihtu, eli ollaankin jo melkein viikko pidemmällä! Kaikki hyvin, sydän sykki ja tyyppi liikkui. Hienoja kuviakin saatiin mukaan. Itseäni ei ultra oikeastaan edes jännittänyt, mies tuntui olevan ihan jännitynyt, kun kädet hikosi.

Rv nyt siis 13+2 ja samalla aikaistui myös rakenneultra.

Rakenneultra olisi 23.5. Voipi lisätä listaan :)
 
Neuvola:
6.4. Tania
6.4. Leele
7.4. Marnie
11.4. Tenava
11.4. Maryshka
13.4 Susqi
18.4. tiuhtimus
24.4. Miitu
24.4. emiliin
24.4. Junttura
28.4. Tiiiu
28.4. tiiamariia
28.4. Barbieq
3.5. Inkeri
3.5. Niiinu
8.5. Agnés
29.5. Elma Auroora

Ar-ultrat:
käyty helmi-maaliskuussa'17

Nt-ultrat:
7.4. vipe
11.4. Vehmis
11.4. Junttura
13.4. Aneska
18.4. Inkeri
20.4. Agnés
21.4. Miksu


Rakenneultrat:
15.5. Sanmarie
16.5. Tania
16.5. Tenava
16.5. Elma Auroora
18.5. Susqi
19.5. Moondance
22.5. Marnie
22.5. kullerva
23.5. Jade
24.5. Miitu
26.5. Anila
29.5. Maryshka
30.5. Leele
30.5. Mamsku
31.5. Kaari
5.6. tiuhtimus
6.6. Hellu:Heartred
12.6. Junttura
15.6. Agnés

Neuvolalääkäri:
6.4. Niiinu
12.4. Elma Auroora
18.4. kullerva
19.4. Krisse_90
26.4. Mamsku
27.4. Tenava
11.5. Barbieq
22.5. Agnés

Päivitetty
 
Mä just aamulla soitin neuvolaan, ja kysyin, montako neuvolakäyntiä täällä päin on, kun ei ole yleensäkään ole tietoa siitä. Alkuun kerran kuukaudessa, loppuajalla aluksi kahden viikon välein, ja sitten viikon välein. Eli yksi neuvolakäynti on tässä kuussa, saa sitten ainakin sydänäänet kuunneltua, ultramahdollisuutta ei ole.
 
Mulle voi lisätä rakenneultran 8.6. jos joku jaksaa :) tänään oli siis nt ja kaikki oli hyvin. Jännitti kyllä kauheesti etukäteen, vaikka kävin ultrassa ekan kerran jo pari viikkoo sit ja sillonkin oli kaikki hyvin. Nyt on tosi onnellinen olo :Heartred
 
Takaisin
Top