Eilinen päivä meni siis hyvin lopulta, ja eihän siitä työnteostakaan meinannut tulla mitään sen jälkeen, kun olin niin fiiliksissä :D Niin meni loppuiltakin kun vihdoin uskallettiin kertoa läheisille :) Tosi nopeasti se kätilö selvitti heti ensimmäisenä, että syke löytyy (itkuhan siinä tuli) ja että koko vastaa viikkoja. Sen jälkeen vasta alettiin kattoa tarkemmin. No mulla tosiaan siirtyikin laskettu, niinkun ar-ultra jo veikkailikin, mutta neuvola halusi odottaa np-ultraa ennen lasketun ajan siirtoa. Uusi laskettu olisi siis 25.9. :) En osaa tarkalleen sanoa kestoa, olin siellä huoneessa ehkä 30 min joista osan aikaa käytiin lyhyesti läpi taustat ja perussairaudet. Pää-peppupituus oli 56,7mm ja vastasi 12+2, niskaturvotus oli 0,8 joka on varsin normaali. (Keromosomi)Veriseulan tuloksista kuulee noin viikossa, jos jotain on syytä epäillä, muuten ei kuulu mitään. Sain katella aika kauan tyyppiä masussa, hän nimittäin ensin otti torkut ja sitten tykkäs pitkän aikaa katella suoraan monitoriin, joten kesti ainakin sen vartin, että saatiin se profiili ja niska esiin mittausta varten :D Kätilö sanoikin, että siihen me ei voida vielä vaikuttaa milloin hän kääntyy, joten kateltiin sillä aikaa näkyvissä olevia rakenteita ja ihailtiin tyyppiä :) Hirveästi se kätilö kertoi mulle asiaa rakenteista ja mikä näkyy jo, mutta täytyy tunnustaa, että osa meni ihan ohi kun olin niin helpottunut ja itkin ilosta ja yritin keskittyä kyllä kovasti, mutta sitä välillä vain tuijotti sitä ruutua haltioissaan ja tuntui ettei kaikki (vaikka kuulinkin) ihan mennyt jakeluun :D Tärkeimmät kyllä skarppasin sentään, mitat, turvotukset ja muut :)