Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MindiS, neuvola meni kyl hyvin mut ultrauslaitetta siel ei ollu, joten ny pitäs neljä vk jaksaa odotella ultraa...

Kauheen pitkä on kyl aika et saa nähä pienen ja varmistuu et kaikki on hyvin...

Mullon ultra ens ma 18.5 missä katotaan viikot. En sit tiiä tuleeko erikseen nt-ultraan aikaa jos nyt on "liian vähän" viikkoja kun seuloihin ei osallistuta kuitenkaan..

Salamanteri tiiän tuon tunteen kun joutuu odottamaan että saa tietää onhan siellä massussa pieni matkassa ja onhan se oikeassa paikassa jne. Tuntuu tää alkuaika ihan ikuisuudelta!
Minäkin täällä jännään että suostuukohan ne ens perjantaina kuuntelemaan neuvolassa sydänääniä jos niillä on laitteet. Mulla menossa sillon omien laskujen mukaan 8+6.
Mutta tuo neljä viikoa on ihan tuskasen pitkän aika!

Ei varmaankaan suostu vielä mindiS kuunteleen.. Multa on aikaisimmillaan 9+4 kuunneltu.. Sydänääntenkuunteluun on joka nlassa laitteet.. :) Voithan sä kysyy kuunteleeko mut välttämättä ei ihan oman mielenrauhan säilyttämiseksi..

Epäilen vahvasti samoin, että eivät vielä kuuntele. Toisaalta voi varmaan olla ihan hyvä kun ei ne äänet vielä välttämättä edes kuulu! :)

Ei tarvinnut antaa pissanäytettä ekalla kerralla...
Ultrassa näytti että viikkoja oli 6+? Ja Alkion pituus oli 6 mm.

Miten teillä kaikilla tuntuu jo, että eka neuvolakäynti on joko ollut tai on tässä ihan lähipäivinä?

Täällä eka neuvola vasta 29.5., jolloin pitäisi olla 11+6, puhelimessa oon kerran sen tätsyn kanssa puhunut ja tätä ennen mulla on äippäpolilla vielä ultra samalla viikolla.

Rinttis 9+6

Mulla on neuvola 21. päivä. Samana päivänä on myös labrat. Nt-ultra on 3.6. 24.6. siirryn sitten äitipolin hoivaan.

Täällä ois eka neuvola 22.5 eli ens perjantaina :D sillon siis menossa omien laskujen mukaan 8+6.
Vielä ei siis ole aikoja nt-ultraan tai muuhun. Veikkaisin että joskus ennen juhannusta sitten ne nt-ultrat jne :)

Vitsi miten neuvolakäynnit oli vähentyneet :O ennen juhannusta käyn lääkärineuvolassa, mutta neuvolatädille menen vasta rakkenneultran jälkeen. Ihan lopussakin käydään vaan 2 viikon välein, kun ennen viikon.

Mulla oli eka neuvola viikoilla 9+1. Nt-ultra olis 27.5 viikoilla 12+0, ja siitä seuraava neuvolakäynti olis 9.6. Sillon viikkoja 13+6 ja lääkäri kurkkaa sillon, että paikat on kunnossa.
Tänään rv 10+2.

Mulla oli eka neuvola rv 7+0. Lääkärineuvola olis 19.5 viikolla 10+6 ja nt-ultra 29.5 viikkoja sillon 12+2 :)

Tänään rv 10+2 :)

Mulla oli eka neuvola 6+2 ja eka ultra 8+3, nyt maanantaina nt-ultra 12+2 :) Ja sen jälkeen sitte mahd pian seuraava neuvola :)

Täällä käytiin just antamassa labranäytteet, neuvola oli jo 29.4. Nt-ultraan pääsen sitten kahden viikon päästä ja ensimmäinen lääkäriaika menee kesäkuun puolelle. Taitavat tosiaan nuo käytännöt vaihdella melkoisesti, mitä oon teidän juttuja lueskellut.

Mulla on ultran mukaan rv 9+6 menossa, mutta neuvola laski kuukautisista ja sen mukaan olisi 10+6. Ihmettelen kyllä tosissaan, etteivät huomioi varhaisultran mittoja! Kun niille seuloillehan on tietyt viikot, milloin niihin voi osallistua... Saattaa kuukautisista laskettuna sitten ollakin nt-ultra ihan väärään aikaan.

Ei ne onneks nii päivälleen oo.. Ja voiithan sä ku aika tulee nii koittaa vaihtaa sen aikasemmaks jos se menee varhaisultran viikkojen mukaan yli 13-viikolle..
Mut on kyllä tosi erikoista et ei huomioida varhaisultran mittoja koska mulla viikot lasketaan vain ultran mukaan koska menkoista ei voi laskee.. Edellinen raskaus meni täysin ultrien laskemien viikkojen perusteella ja niin tääki tulee meneen..

Kyllä tuo nt-ultra nyt sattuu onneksi siihen sopivaan aikaikkunaan myös korjattujen viikkojen osalta, mutta joillakin tuo ero on vielä omaanikin suurempi, eikä sitä siltikään huomioida. Kuulemma vain silloin humioidaan, kun kuukautiset ovat hyvin epäsäännölliset. Kävin vielä varhaisultrassa kaksi eri kertaa ja saman tuloksen sain, mutta näemmä kun neuvola päättää jotakin, se myös pysyy siinä:D

Takaisin