Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vielä 9 päivää! Aika kauhunsekasilla fiiliksillä kyllä mennään, siellä se viimeksi todettiin ettei sykettä näy :(

Suvii-i, tsemppiä ultraan. Nyt vaan positiivisilla mielin katsomaan sykkivää sydäntä ultraan :) Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta ainahan voi kokeilla :) Itse päätin olla enään (hirveesti) murehtimatta vuodoista huolimattan. Odotan nyt vaan positiivisena ja innoissani ultraa :)

Tsemppiä kaikille ultraan meneville ja positiivista mieltä vaan! :) mä oon kokoajan selättäny omia pelkoja paremmin ja oaremmin ja uskon jo et siellä varmasti meillä kaikilla sydän sykkii masussa! <3 itsellä on ens perjantaina aamuna ultra, et tavallaan 4 päivää vielä :nailbiting:

Kiva olis kyllä päästä varhaisultraan, mutta joudutaan odottelemaan nt-ultraan. Jännittää kyllä kovasti löytyykö sieltä mitään ja onko kaikki kunnossa. Vähän jotenkin on jännitystä lisännyt se, kun aiemmissa raskauksissa olen voinut alussa pahoin. Nyt tässä raskaudessa viime maanantaita lukuunottamatta se on ollut tosi lievää tai ei ollenkaan. Oon kuitenkin yrittänyt ajatella, että ennenkuin toisin todistetaan on kaikki hyvin :)

Mä myös odottelen sinne nt ultraan asti kun periaatteessa ei pitäis olla mitään syytä pelätä että kaikki ei olis hyvin, vaikka toki silti välillä huolestuttaa.

Onko teillä jotka ootte menossa varhaisultraan tulossa joku mukaan vai ootteko menossa yksin? Varmaan oottekin jo kirjoitelleet mutta en enää millään muista >. < :P

Mies todennäköisesti tulee mukaan jos vaan pääsee :) muuten menen yksin jos hän ei pääse mukaan.

Minä menen miehen kanssa, en varmaan yksin pärjäis kun jännitän jo nyt niin paljon :D
Mutta tsemppiä kaikille, toivotaan et löytyy pieniä sykkiviä sydämiä <3

Paljon pieniä sykkiviä sydämiä <3 Iik osalla teistä oli huomenna ultra, jännään täällä teidän puolesta. Tulkaahan kertomaan uutiset :)

Ihana teille joilla mies pääsee mukaan.meillä tuun olemaan yksin koko raskauden ajan. Vielä 8pv ultraan..

Anskumama: Saanko kysyä miksi olet yksin raskauden ajan? Anteeksi jos oli tahditon kysymys eikä tähän oo tietenkään pakko vastata :)

Tai yksin ja yksin.joulukuuhun mennessä pitäs onneksi toisin olla.tekee töitä eripaikkakunnalla ja nähdään vaan vklp muutaman viikon välein.

Anskumama; Mulla esikoisen kanssa oli sama juttu. Asuttiin eripaikkakunnilma ja nähtiin joka toinen vkl. Rakenneultrassa mies oli mukana, mutta muuten menin soolona :)

Joo mulla mies kans asuu eri paikkakunnalla töiden takia. Meki nähdään harvoin, pyritään kuitenki joka vkl. :) Ymmärrän sitten tilanteesi :)

Joo mä eilenkin vaan itkin puhelimessa ja mies onko hän tehny jotain väärin. Vissiin hormonit heittää :D

Minä tässä ite taas skypettelen oman ukkoni kanssa ja ku sain skypen auki niin heti alko vituttaa sen naama vaikka toinen on tosi ihana ja huomaavainen :) Että vissiin täälläkin hormoonit jyllää. Eilen olin sen luona käymässä ja aloin itkee ku se hörppäs mun lasista appelisiinimehua :D

Takaisin