Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pääsen 30.4 vasta ekaan neuvolaan, sillon 9+4.. Toivon et ehdin sit saamaan nt ultraan ajan mut ei kai tääl nii kiire oo etten sais :) oliko kiva neuvolatäti?
Oli tosi kiva neuvolatäti! :) R-nummen neuvolassa. Eiköhän sitä silloinkin kerkee ajan saamaan nt-ultraan. Ilmeisesti se aikakin tulee postissa vain noin viikkoa ennen kun se aika on varattu. Siis näin kuulin. :)

Kiva, että jotkut on saanut ajat jo np/nt-ultraan! :) Mulle vaan neuvolassa sanottiin, että äitiyspolilta sitten lähetetään kirje koska se aika on ja se tulee vaan noin viikkoa ennen sitä varattua aikaa.

Mulle varattiin ekalla neuvolakäynnillä nt-ultra. Vielä olis viikko maltettava odottaa. Eli ens to tähän aikaan on eka ultra jo takana! Toivottavasti kaikki hyvin ja saa jatkaa ihanaa odotusta <3

täälläki ekaa neuvolaa soiteltu ja on tuolla 9+4 vasta(jos nyt oikein laskeskelin, joka tapauksessa vapun jälkeen :)

Täälläkin saatu varattua eka neuvola ja se on 7.5. :) Ultraan tulee kutsu sitten neuvolan jälkeen..

Hitsi, että jännitti tänään mennä lääkärin luokse, mutta nyt se on onnellisesti ohi. Lääkärillä(gyne) oli jäätävän kokoinen screeni seinällä josta tuleva isäkin näki pikkutyypin sydämen sykkeen :) Eli ultrattiin alakautta ja nyt arvio 6+2 (la 8.12).
4.5 uudelleen lääkäriin ja sit katotaan matkustajan koko ja arvioidaan laskettu aika tarkemmin.Mutta aika hurjaa oli nähdä jo nyt pompottava syke:Heartred

Ai niin ja pelkoni mieslääkäriä kohtaan karisi täysin, vaikutti tosi rennolta mutta asiansa osaavalta tyypiltä. Eipä taida olla tarvetta vaihtaa lääkäriä, vaikka sitä pelkäsin aluksi.

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) itsellä viikon päästä edessä. Jännittää :nailbiting:

Minulla ultra myös tasan viikon päästä. Jännittää mitä näkyy vai näkyykö mitään.

Tänään käyty varhaisultrassa <3 Löytyihän sieltä masusta pikkuinen katkarapu oikealla paikallaan! Ai että mikä helpotus oli kuulla..itkuhan siinä tuli kun lääkäri onnitteli. Toki tässä on vielä matkaa jäljellä. 6+5 lääkäri sai mittauksen perusteella.
Neuvolakin varattu 30.4
En nyt enää muista millä vkoilla tehdään nt/np ultra?

Olimme torstaina varhaisultrassa, jolloin ultran mukaan 7+3 <3 siellä pieni sydän sykki! :D ihanaa! Meillä siis ilmainen ultra, kun vauva saanut alkunsa koeputkihedelmöityksellä (niinkuin esikoinenkin). Olen niin onnellinen <3 Laskettuaika siis 1.12, eikä 3.12 niinkuin olin laskenut.

Tsempit minultakin kaikille jotka menette ultraan :) itse menossa vasta sitten kun saan ajan sinne nt-ultraan, eli ehkä noin 4 viikon kuluttua.

Voi kun itsekkin pääsisi jo ultraan tarkistamaan tilanteen, mutta pitänee odottaa vielä 4-5 vkoa :) Tsemppiä huomiselle kaikille :)

Takaisin